Alkens vs. Predator 2
Fra : Mads E. Husted

Dato : 26-11-03 13:56

hej i gruppen.

jeg har spillet Alkens vs. Predator 2, men nogle gange når den skifter bane
har jeg dem ikke og det downloader heller ikke den som i CS, hvor for jeg
flere baner henne?

Vh
--
Mads E. Husted

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 27-11-03 13:23

"Mads E. Husted" <Mads_Husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
bane
> har jeg dem ikke og det downloader heller ikke den som i CS, hvor for jeg

Hej Mads,
1. Du mener vel Aliens Versus Predator???
2. Du mener når du spiller online??
3. Har du tjekket nettet for nye baner? evt. via google eller den officielle
side.

Dan

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-11-03 14:26

Dan Stanley(9900) wrote:
> "Mads E. Husted" <Mads_Husted@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Mads,
> 1. Du mener vel Aliens Versus Predator???

Jeg tror han mener Alien Versus Predator!!!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Frost

Dato : 27-11-03 21:56

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Jeg tror han mener Alien Versus Predator!!!
>
> -Sune

Njarh, jeg er rimelig sikker på at han mener Aliens Vs. Predator.... (ja,
aliens i flertal )

Fra : Hagman

Dato : 27-11-03 22:01

> Njarh, jeg er rimelig sikker på at han mener Aliens Vs. Predator.... (ja,
> aliens i flertal )

Comeon... istedet for at diskutere hvad han mener (som i udemærket godt
ved), så giv ham dog nogle seriøse svar !

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-11-03 00:55

Hagman wrote:

> Comeon... istedet for at diskutere hvad han mener (som i udemærket
> godt ved), så giv ham dog nogle seriøse svar !

Okay, her er et seriøst bud:

http://www.planetavp.com/

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Mads E. Husted

Dato : 28-11-03 18:40

> Okay, her er et seriøst bud:
>
> http://www.planetavp.com/
>
> -Sune
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Okey hvor på siden kan jeg finde et link til nogle baner? der er rat mange
link.

Vh
--
Mads E. Husted

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-11-03 00:42

Mads E. Husted wrote:

> Okey hvor på siden kan jeg finde et link til nogle baner? der er rat
> mange link.

Har du kigget i "Essential AvP II Files" sektionen under "maps"?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 28-11-03 00:53

Frost wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Njarh, jeg er rimelig sikker på at han mener Aliens Vs. Predator....
> (ja, aliens i flertal )

Ejjjjjjjjjj hvor irriterende, og jeg som elsker at have ret!

Men 1'eren hed Alien vs. Predator og den var goddamn scary. Musikken var
virkelig god og underbyggede stemningen helt fantastiskt.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Frost

Dato : 28-11-03 17:39

> Men 1'eren hed Alien vs. Predator og den var goddamn scary. Musikken var
> virkelig god og underbyggede stemningen helt fantastiskt.
>
> -Sune

Fuldstændig enig - jeg turde i hvert fald ikke spille Marine kampagnen
igennem.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-11-03 16:57

Frost wrote:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Fuldstændig enig - jeg turde i hvert fald ikke spille Marine kampagnen
> igennem.

Jeg sad fast i den bane hvor man møder predatoren første gang. Jeg kunne
ikke tyde den walkthrough jeg fandt.
Hvis du kunne lide Alien vs. Predator for dets uhyggeligt "gode"
stemning, så vil jeg straks anbefale dig at du opspore System Shock II,
det er næsten endnu mere ubehageligt (på den samme fede måde). Musikken
har dog ikke samme høje standard som i AvP, men det gør det bestemt ikke
mindre uhyggeligt.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Frost

Dato : 29-11-03 23:49

> [...]
> det er næsten endnu mere ubehageligt (på den samme fede måde). Musikken
> har dog ikke samme høje standard som i AvP, men det gør det bestemt ikke

Hehe, jeg har skam allerede købt og gennemspillet SS2. Helt klart et af de
fedeste spil jeg har prøvet i mine 18 år - SHODAN er nok den "skurk" der har
gjort størst indtryk på mig.
Du skulle vel ikke kende et sted hvor man kan skaffe det første System
Shock? Jeg har ladet mig fortælle at VR delen er bedre der, og så får man jo
alle detaljerne i historien op til SS2.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-11-03 13:15

Frost wrote:
> [...]
> Shock? Jeg har ladet mig fortælle at VR delen er bedre der, og så får
> man jo alle detaljerne i historien op til SS2.

Jeg aner det ikke. Men http://www.ttlg.com/ss1/ er et godt sted at
starte jagten tror jeg. Måske du kan spørge i et af de forum'er der er
linket til fra siden. God jagt Frost!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Mads E. Husted

Dato : 27-11-03 21:33

Ja jeg mener Alkens Versus Predator 2, jeg mangler baner til spillet og kan
ikke finde det på deres hjemmeside...

Vh
--
Mads E Husted

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-11-03 00:34

Mads E. Husted wrote:
> Ja jeg mener Alkens Versus Predator 2, jeg mangler baner til spillet
> og kan ikke finde det på deres hjemmeside...
>
> Vh

Alkens: I rumlet kan ingen høle dig sklige

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?