MS Windows
briani 27239
WIN-XP
Fra : Larsen

Dato : 27-11-03 13:56

Hej

Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
hvordan undgår jeg det?

Preben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-11-03 14:11

Larsen skrev i et indlæg på usenet:
Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
> hvordan undgår jeg det?

Det plejer at være fordi XP ikke er blevet lukket rigtig ned sidst den
kørte.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-11-03 14:15

Larsen wrote:
> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
> hvordan undgår jeg det?

Du kunne starte med at undgå at poste med en forkert dato...

--
Martin K

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 26-11-03 14:17

Martin Kirschmeyer skrev i et indlæg på usenet:
> Du kunne starte med at undgå at poste med en forkert dato...

Ja - fy da føj for en uskik - det havde jeg ikke set - så skulle jeg jo
ikke have svaret før dato/tid passer.

Fra : Larsen

Dato : 26-11-03 14:24

Beklager, den er rettet.....

Preben

Fra : Thore Sorensen

Dato : 27-11-03 11:52

Kører scandisk så ikke?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 27-11-03 23:01

Thore Sorensen wrote:
> Kører scandisk så ikke?

Det skal jeg ikke kunne sige, men det er i hvert fald den første
forudsætning...

--
Martin K

Fra : Jasko

Dato : 26-11-03 19:20

> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
> hvordan undgår jeg det?

Afmonter dine hardiske!

Fra : Torben

Dato : 26-11-03 20:42

"Larsen" <pelarsen2NOSPAM@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
> hvordan undgår jeg det?

Har du installeret noget nyt inden den begyndte på det.
--
Mvh Torben

Fra : ha

Dato : 26-11-03 20:45

> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,
> hvordan undgår jeg det?

Har du ladet den køre scandisk færdig ?
Hvis ikke, så lad den køre scanningen helt igennem,
så kommer den normalt ikke igen.

mvh
ha

Fra : hcma

Dato : 27-11-03 00:16

> [...]
> Hej
>
> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,

Hvis de andre indlæg/forslag ikke hjælper kunne du prøve at køre en
scanning: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#sfc
m v h
hc

Fra : Jørgen

Dato : 27-11-03 00:19

> [...]
> Hej
>
> Når jeg starter XP vil den altid lige køre scandisk på D og E drevet,

Hej Preben
XP og Scandisk?
Hvad mener du med Scandisk - jeg har da ikke noget der hedder scandisk til
min XP.
Er du sikker på, at det er en ren installation du har?
Er der rester fra et gammelt system?
Hilsen
Jørgen

Fra : Larsen

Dato : 27-11-03 08:52

Hej

Jeg har ladet Partition Magic tjekke drevene, det løste problemet, hvad den
ændrede ved jeg ikke.
Om det er Scandisk, næeee....men de er vist meget ens, de gør ihverttilfælde
det samme.
Tak for alle svarene.

Preben