MS Windows
briani 27239
Emulering af DVD-R drev
Fra : Thostrup

Dato : 26-11-03 11:30

Hej

Jeg vil gerne bruge en gammel maskine til at render meget af mit video så
min normale copmputer ikke behøver bruge så meget energi på det.
Men mit program kærver at der er en dvd brænder installeret i computeren,
men når så der er det, kan den godt gemme det hele på harddisken og slet
ikke benytte dvd brænder drevet.

Derfor har jeg ledt efter et program der kan snyde mit brænde program til at
tro at der er et dvd-r drev i maskinen.

Jeg har kun kunne finde programmer der kan emulere et alment dvd-rom drev,
men det hjælper mig jo ikke.

Håber der er nogen der kender til et sådanne program

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-11-03 11:37

On Wed, 26 Nov 2003 11:30:26 +0100, "Thostrup" <News@FJERNthostrup.se>
wrote:

> [...]
>men når så der er det, kan den godt gemme det hele på harddisken og slet

Gi' dog maskinen en DVD-brænder, enten den fra din normale computer
eller eventuelt en ny (de er jo efterhånden nede i priser der er til
at betale...

<mlr>

Fra : Thostrup

Dato : 26-11-03 12:02

"Michael Rasmussen" <micHaderSpam@dou.dk> wrote in message

> Gi' dog maskinen en DVD-brænder, enten den fra din normale computer
> eller eventuelt en ny (de er jo efterhånden nede i priser der er til
> at betale...

Nej dette er ikke en løsnig jeg kan bruge :(

Mvh Thostrup

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-11-03 15:28

On Wed, 26 Nov 2003 12:01:33 +0100, "Thostrup" <News@FJERNthostrup.se>
wrote:

>Nej dette er ikke en løsnig jeg kan bruge :(

Ok - Men hva' er det for program der kræver en DVD-brænder ?!

<mlr>

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 26-11-03 17:03

Thostrup wrote:
> [...]
>
> Derfor har jeg ledt efter et program der kan snyde mit brænde program
> til at tro at der er et dvd-r drev i maskinen.

Daemon-Tools laver DVD drev på min comp. måske det ville hjælpe dig?

Fra : Thostrup

Dato : 26-11-03 18:34

"Morten Fjendbo" <dxl@(REMOVE)c.dk> wrote in message

> Daemon-Tools laver DVD drev på min comp. måske det ville hjælpe dig?

Ja, men det kan detsværre kun lave dvd-rom drev og ikke et "brænde" drev :(

Mvh Thostrup