Main coon billed
Fra : claus og helle

Dato : 26-11-03 10:40

Jeg kunne godt tænke mig et billed af verdens største Maincoon ,er der en
som har det eller ved hvor jeg kan finde det

--
Opel Senator 89" 3,6 i Irmscher

Fra : Birgitte

Dato : 26-11-03 12:41

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig et billed af verdens største Maincoon ,er der en
> som har det eller ved hvor jeg kan finde det

Jeg har et af en Maine Coon han kastrat på 13 mdr og bejer 13 kilo....
Skriv til mig hvis du ønsker at se det... vil sige at han absolut ikke er
fed på det billede men blot mega stor.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Charlotte

Dato : 26-11-03 12:47

Hey Birgitte
Birgitte <birgitteNOSPAM@truetrust.dk> skrev:

>Jeg har et af en Maine Coon han
> [...]

Det vil jeg da også gerne se *gg*

KH
Charlotte
--
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 26-11-03 18:53

> Jeg har et af en Maine Coon han kastrat på 13 mdr og bejer 13 kilo....
> Skriv til mig hvis du ønsker at se det... vil sige at han absolut
> ikke er fed på det billede men blot mega stor.

Jeg vil da ihvertfald meget gerne se det

Mvh
Danielle

Fra : Pia Nave

Dato : 26-11-03 20:08

Danielle Nielsen wrote:

> Jeg vil da ihvertfald meget gerne se det
>
> Mvh
> Danielle

Os' mig - os' mig

Mvh. Pia

Fra : Ivan Gregersen

Dato : 26-11-03 22:50

Fra : Birgitte

Dato : 26-11-03 23:21

"Danielle Nielsen" <suzieSLET@FJERNwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil da ihvertfald meget gerne se det
> Mvh
> Danielle

Hej Danielle
Jeg fik din mail retur, hvor jeg medsendte billedet, så ved ikke helt om du
modtager det denne gang, jeg har prøvet nok engang.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Charlotte

Dato : 26-11-03 23:02

"Birgitte" <birgitteNOSPAM@truetrust.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et af en Maine Coon han kastrat på 13 mdr og bejer 13 kilo....
> Skriv til mig hvis du ønsker at se det... vil sige at han absolut ikke er
> [...]

Kom så med det, Birgitte - kan du ikke mærke presset *fniser uhæmmet*

KH
Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 26-11-03 23:01

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse
> Kom så med det, Birgitte - kan du ikke mærke presset *fniser uhæmmet*
> KH
> Charlotte

Hej Charlotte
Du har også modtaget et billede nu
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Charlotte

Dato : 26-11-03 23:33

Øv nej...for der var ikke noget billede med.
Jeg har lige sendt dig en mail med min private mail-adresse...vil du prøve
igen - med billede, tak???

KH
Charlotte

Fra : Charlotte

Dato : 27-11-03 06:53

Hej Birgitte

Waaauw - han ser wamse-bamset ud. Tusind tak

KH
Charlotte

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 09:50

> Waaauw - han ser wamse-bamset ud. Tusind tak
> KH
> Charlotte

Hej Charlotte
Det var så lidt
Husker jeg havde Phister Blue med til Østrig en gang, og skulle stå med ham
i stræk i næsten 20 min.
Spørg lige om mine arme var lange
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Birgitte

Dato : 26-11-03 22:58

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig et billed af verdens største Maincoon ,er der en
> som har det eller ved hvor jeg kan finde det

Så er der sendt billede til Danielle og Pia og Ivan.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Helle

Dato : 27-11-03 00:50

"Birgitte" <birgitteNOSPAM@truetrust.dk> wrote in message

> "claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så er der sendt billede til Danielle og Pia og Ivan.
> Mvh Birgitte
> www.truetrust.dk

Hej Birgitte.

Jeg kunne da også vældig godt tænke mig at se billedet

Mvh Helle

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 09:48

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Birgitte.
> Jeg kunne da også vældig godt tænke mig at se billedet
> Mvh Helle

Hej Helle.
Så har jeg lagt billedet ud af Phister Blue på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=736
håber linket virker.
Phister Blue er kuld bror til min El Toro, Phister er dog kastrat og El Toro
fertil.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Denise

Dato : 27-11-03 10:42

> [...]
r=736
> håber linket virker.
> Phister Blue er kuld bror til min El Toro, Phister er dog kastrat og El

Hej Birgitte
Nå det var rart, man følte sig jo helt for-fordelt
Men hold da op, ham kunne jeg jo godt tænke mig at gramse på, hvor ser han
skøn ud

--
Hilsen Denise

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 27-11-03 11:02

On Thu, 27 Nov 2003 09:47:47 +0100, "Birgitte"
<birgitteNOSPAM@truetrust.dk> wrote:

>Så har jeg lagt billedet ud af Phister Blue på
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=736
>håber linket virker.

   Wauw en misbamse =) Jeg forstår godt at du har fået krampe i
armene hvis du har skullet holde mislingen sådan i 20 minutter. Og han
ser ellers ud til at hænge fint der ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 13:49

"Trine Stubbe Teglbjærg" <snoe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Wauw en misbamse =) Jeg forstår godt at du har fået krampe i
> armene hvis du har skullet holde mislingen sådan i 20 minutter. Og han

Hej Trine
Ja han var en tung dreng at løfte rundt på... Han blev forresten BIS begge
dage i Østrig.
Der var en sværm af folk omkring vores bure begge dage,- alle ville se
"kæmpen"
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-11-03 08:48

> Så er der sendt billede til Danielle og Pia og Ivan.
> Mvh Birgitte
> www.truetrust.dk

Du kan ikke lokkes til at lægge det ud? Jeg er sikker på, vi er mange der
gerne vil se en lækker coon bamse...

:Pia

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 09:46

> Du kan ikke lokkes til at lægge det ud? Jeg er sikker på, vi er mange der
> gerne vil se en lækker coon bamse...
> :Pia

Hej Pia
Så har jeg lagt det ud på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=736
Phister Blue er kuldbror til min El Toro.
Phister vejede som 13 mdr. gammel 13 kilo og blev et par kilo tungere med
årene.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Jesper Sloth

Dato : 27-11-03 10:33

> Phister Blue er kuldbror til min El Toro.
> Phister vejede som 13 mdr. gammel 13 kilo og blev et par kilo tungere med
> [...]

Hej

Du skriver det hele i datid, lever bamsen ikke mere? Var lige inde og tjekke
billederne af killingerne, på din side...... hold da helt op, det billede af
dem som 8 uger, jeg vil næsten gi' hvad som helst, for at se hvad den bande
tænker på som de sidder der og kigger, total griner. Det klør helt vildt
efter at få en Maine Coon mere.

Kiggede lige igen, den er god nok, jeg kan ikke lade være med at grine LOL
De er bare for søde og lækre.

Mvh

Jesper

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-11-03 10:53

Hvor ser han skøn ud, Birgitte! Det er lige sådan en maine coon Jakob
savler efter

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 13:45

"Jesper Sloth" <sloth@fjern.tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter at få en Maine Coon mere.
> Kiggede lige igen, den er god nok, jeg kan ikke lade være med at grine LOL

Hej Jesper
Ja Phister Blue er desværre død.
Man kæmpede længe med han madlyst men forgæves.
Han døde af fedme 5 år gammel.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 27-11-03 18:42

Birgitte wrote:
> Ja Phister Blue er desværre død.
> Man kæmpede længe med han madlyst men forgæves.
> Han døde af fedme 5 år gammel.

Jamen, jeg troede ikke at han var tyk?? - han ser da ikke sådan ud på
billedet...
Stakkels misling - trist historie

Mvh.
Danielle

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 18:45

> Jamen, jeg troede ikke at han var tyk?? - han ser da ikke sådan ud på
> billedet...
> Stakkels misling - trist historie
> Mvh.
> Danielle

Hej Danielle
Phister Blue var heller ikke tyk de første 2 år, men så tog det til,- han
var doven og kunne absolut ikke lokkes til motion.
Men lækker det var han.
Mvh Birgitte

Fra : Birgitte

Dato : 27-11-03 13:54

> [...]
> efter at få en Maine Coon mere.
> Kiggede lige igen, den er god nok, jeg kan ikke lade være med at grine LOL

Hej Jesper
Tusind tak for de søde ord
Ja de er rigtig nussere,- og jeg har faktisk fået mulighed for at tage mange
kuld billeder, de er alle vilde med at bli fotofraferet
Normalt synes jeg altid, at de små fimser rundt når man lige vil tage et par
billeder, men dem her de elsker det, og sidder faktisk stille.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia J

Dato : 27-11-03 12:44

> Hej Pia
> Så har jeg lagt det ud på

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folde
r=736

Tak. Lækker basse!

:Pia

Fra : Allan

Dato : 27-11-03 20:56

> [...]
> Jeg kunne godt tænke mig et billed af verdens største Maincoon ,er der en
> som har det eller ved hvor jeg kan finde det

Nu vi snakker om størrelse på Maincoon. Hvad er standarten, Eller
gennemsnittet, På udvoksede katte. ?

Jeg syntes det er ligemeget hvor man læser så står der kun at MCO er den
største katte race og at Hankattene kan blive op til 12 - 14 kg.

Men hvad er gennemsnittet. Jeg har selv 2 dværg main coon han kastrater. På
4 og 5 år. De vejer begge 2 omkring 6 kg. Vægten svinger
+ - 400g alt efter humør og årstider, og spisetider.

Det er nu ret så rart med vægten når de skal flyttes rundt i transportkasser
til den dyrelæge og når de skal på kattepension.

Men hvad siger standarten om vægten. Jeg håber der er nogle opdrættere der
kan svare.

Mvh Allan

Fra : Charlotte

Dato : 27-11-03 21:21

Hej Allan

"Allan" <news@news.news> skrev i

> Nu vi snakker om størrelse på Maincoon. Hvad er standarten, Eller
> gennemsnittet, På udvoksede katte. ?

Jeg mener, at hannerne gennemsnitligt vejer 6-8 kg og hunnerne 4-7 kg.
De er jo først helt udvokset, når de er mellem 3-5 år, så....
Vores Maine Coon han er godt 2 år og vejer godt 6 kg....han er spinkel -
ikke spor stor af maden...

> Jeg syntes det er ligemeget hvor man læser så står der kun at MCO er den
> største katte race og at Hankattene kan blive op til 12 - 14 kg.

Så er den stor *gg*

> [...]

> Det er nu ret så rart med vægten når de skal flyttes rundt i
transportkasser
> til den dyrelæge og når de skal på kattepension.

*pst*....vores har siden de var killinger været vant til bare at være "fri"
i bilen og når vi skal nogen steder. Luffe elsker at ligge/sidde på skødet
af mig - eller andre, der sidder FORAN i bilen
Tidligere lå han på hattehylden, men efter vi blev påkørt bagfra (ikke hårdt
heldigvis) vil han helst være foran - måske endda helt oppe i ruden.

> Men hvad siger standarten om vægten. Jeg håber der er nogle opdrættere der
> kan svare.

MEN jeg er ikke opdrætter - men derfor kan man godt vide dette og hint -
eller have et svar eller et gæt, Allan *fnis*

KH
Charlotte

Fra : Allan

Dato : 27-11-03 21:30

> Hej Allan
> "Allan" <news@news.news> skrev i

Klipper hårdt.

> [...]
> De er jo først helt udvokset, når de er mellem 3-5 år, så....
> Vores Maine Coon han er godt 2 år og vejer godt 6 kg....han er spinkel -

Jeg siger mange tak for hurtigt svar. Og så holder de jo standarten.

Jeg har også en Luffe som er en sort smoke uden hale. Det var fordi han
legede med biler.

Den anden hedder Boris og er rød tabby. Og da de skal holde mange år endnu,
Valgte jeg at flytte efter luffe´s
dårlige oplevelser

Mvh Allan

Fra : Charlotte

Dato : 27-11-03 22:02

Hey igen

"Allan" <news@news.news> skrev i
[snipper også]

> Jeg har også en Luffe som er en sort smoke uden hale. Det var fordi han
> legede med biler.

Vores Luffe hedder sådan, fordi han er Poly - så han har "luffer"....hæhæ.
Hans far hedder Vante *fnis*
Men spøg meget til side - du må altså ikke sige sådan noget - for vores
Luffe-mand er lige smuttet ud af en dør, der ikke var blevet lukket
ordentligt - jeg er bare så PISSE-nervøs *piv*.....

> Den anden hedder Boris og er rød tabby. Og da de skal holde mange år
endnu,
> Valgte jeg at flytte efter luffe´s
> dårlige oplevelser

Vores misser er inde- og løbegårdsmisser. Det er et valg vi har taget - selv
om det - som mange andre sikkert også ofte møder - uforståeligt for mange,
der ikke ejer katte, der enten koster mange penge eller som betyder
meget....

KH
Charlotte