MS Windows
briani 27239
træt af at skulle godkende ved opstart..
Fra : Tommy Skiffard

Dato : 26-11-03 09:56

Hej !

Jeg er træt af at skulle godkende Microsoft 98 startmenu, hver gang jeg
starter computeren.

Opstartsmenuen ser således ud :

1. Normal
2. Med logfil
3.

osv.

Hvad gør jeg for at den springer denne menu over ???

Med venlig hilsen
Tommy Skiffard
skiffard@tdcadsl.dk

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-11-03 11:08

Hej Tommy Skiffard, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg er træt af at skulle godkende Microsoft 98 startmenu, hver
> [...]

Hvis Windows ellers er lukket korrekt, burde den bootmenu ikke vise
sig.

Men forudsat den kommer hver gang, uanset du lukker Windows korrekt
ned, kan du evt. prøve at indsætte nedenstående linje i msdos.sys
(den er skjult og ligger i roden på boot-drevet, formentlig C:) under
[Options]-sektionen:

BootMenu=0

--
Hygge fra Århus - Rudi