MS Windows
briani 27239
[winxp] Theme på logon box?
Fra : Thomas Damgaard

Dato : 26-11-03 08:29

Hej,

Hvordan kan jeg skifte themet på logon boxen?
Boxen jeg taler om er det vindue som vises ved interaktivt logon. (det hvor
man indtaster brugernavn og password).

Det er af en eller anden grund det der grimme blå og røde default XP theme.
Jeg vil gerne have det til at bruge normale windows standard farver, og ikke
nogen fancy themes.
Hvordan gør jeg dette?
Jeg har haft det sådan en gang på en maskine, men ved ikke hvordan jeg slog
det til.
Tror det var ved et (u)held.

Thomas Damgaard

Fra : Christian

Dato : 26-11-03 10:01

Style XP kan vidst godt lave om på det.

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 26-11-03 15:59

Christian wrote:
> Style XP kan vidst godt lave om på det.

Style XP?
Hvad er det?
Et trediepartsprogram?
I så fald er jeg ikke interesseret med mindre det er gratis.
Jeg ved dog også at det kan gøres uden, da jeg har kommet til det engang ved
et uheld på en clean install.

Thomas Damgaard

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 26-11-03 16:03

Thomas Damgaard wrote:

> Style XP?
> Hvad er det?
> Et trediepartsprogram?

Ja....

> Jeg ved dog også at det kan gøres uden, da jeg har kommet til det
> engang ved et uheld på en clean install.

Hvis nu man ændrer theme på Administrator kontoen, hva sker så? Jeg kunne
godt forestille mig det var sådan noget...

--
Martin K

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 26-11-03 19:19

Martin Kirschmeyer wrote:

> Hvis nu man ændrer theme på Administrator kontoen, hva sker så?

Ikke noget desværre :-/
Har jeg prøvet...

> Jeg
> kunne godt forestille mig det var sådan noget...

Kunne jeg også godt. Men det var ikke det.

Mvh
Thomas Damgaard