Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
?: Kameratasker - etuier ???
Fra : Michael Svarre Hanse~

Dato : 25-11-03 23:55

Hej

Jeg søger nogle tasker/etuier til hhv.

Canon Ixus (mere etui end taske = mindst mulig - så den stadig kan være i en
lomme)

Canon PS G5 - taske

De må gerne være billige

Har I nogle bud og evt. hvor de kan købes

Hilsen Michael

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 26-11-03 18:09

Cullman laver nogen lækre læderetuier. Jeg har selv kønt et i Photo Care.

Hilsen Hans - www.fotofritid.dk

---

Fra : Peter Holm

Dato : 27-11-03 11:12

Hans Chr. Sørensen wrote:
> Cullman laver nogen lækre læderetuier. Jeg har selv kønt et i Photo
> Care.

Cullmann 105 Mini etuiet er superlækkert - jeg bruger det til mit IXUS400,
og det passer 110% uden den mindste spildplads.
Photocare i Århus havde det ikke hjemme da jeg ville have det, så jeg endte
med at købe det over nettet i denne skop. http://www.technikdirekt.co.uk
Direkte link til det specifikke etui: http://makeashorterlink.com/?S1D7517A6
Det koster 14 Euro. Jeg købte 2 stk. for 330 kr incl porto. Det tog 4-5
dage.

Mvh
Peter

Fra : asser

Dato : 26-11-03 23:26

Til mit Ixus 400 bruger jeg med stor fornøjelse et cigaretetui i læder (med
plads til lighter).
pris omkring en hund.

vh Asser

> [...]
>
> Canon PS G5 - taske
>
> De må gerne være billige
>
> Har I nogle bud og evt. hvor de kan købes

---

Fra : anders majland

Dato : 27-11-03 11:32

> Jeg søger nogle tasker/etuier til hhv.
> Canon Ixus (mere etui end taske = mindst mulig - så den stadig kan
> være i en lomme)

Jeg mener det eneste rigtige er canons hard case der nu er udgået af
sortimentet. Men jeg købte et nyt på ebay fra en der havde fået fat i en
kasse rester.

Prøv at søge på "ixus hard case" Det giver f.eks
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2965739421&category=3335
til 35 pund (buy it now -pris)

Det er simpelthen et lækkert etui. Eneste ulempe er hvor man skal gøre
af det når man fotograferer

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid