Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotohandlerhadesider
Fra : Lars [8210]

Dato : 25-11-03 23:29

Hej NG

Er der andre fotohandlerhadesider end den der er nævnt i
tråden foto tilgodebevis i dk.marked.privat.foto ???(
www.sctpaulsfoto.dk )

--
Med venlig hilsen / Best Regards / Gruß

Lars

e-mail: lars99of99@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Kaj

Dato : 26-11-03 00:46

On Tue, 25 Nov 2003 23:28:34 +0100, "Lars [8210]"
<lars99of99@excite.com> wrote:

>Hej NG
>
>Er der andre fotohandlerhadesider end den der er nævnt i
>tråden foto tilgodebevis i dk.marked.privat.foto ???(
>www.sctpaulsfoto.dk )

(de har foriøvrigt af og til vældigt billige "industri"diasrammer)

Kaj

Fra : Lars[8210]

Dato : 26-11-03 01:49

Kaj wrote:

> (de har foriøvrigt af og til vældigt billige
"industri"diasrammer)

> Kaj

Såmænd Kaj

jeg har bl. a. købt en foto-rygsæk i forretningen - det er
ikke et udtryk for utilfredshed med forretningen - blot et
ønske om at katalogisere ...;)) til brug for min
hjemmeside..

Jeg søger blot om der skulle være flere som bla. lorte-bilka
.. lorte-xxx osv

Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-11-03 19:37

Hadeforretninger??

Fona (og Merlin)!! Der ved de intet om det de sælger. Uddannelsen går vist
ud på at lære at åbne kasseapparatet og så ellers prøve at få lokket folk
til at købe deres overprissatte forældede apparater!!

PS. Hvorfor SKAL deres ekspedienter absolut have for meget gele i håret?? Er
det et krav fra Fona eller skal det bortlede opmærksomheden fra den
manglende indsigt?

mvh Michael

Fra : David

Dato : 26-11-03 20:57

Hej Lars

Jeg kan sige at Japan-photo på bruuns gade ikke er meget
bedre. Jeg aflevert 5 film fra en bryllups opgave. Jeg fik af vide
jeg kunne hente dem dagen efter. Efter 5-6 uger fik jeg dem
først. .... Der hade de så været rundt i hele danmark og vende
et par gange og blevet risset. Og for starten var det meningen
at de skulle fremkaldes i butikken.

David
www.wost.dk

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 27-11-03 16:34

"David" <wostNOSPERM@wost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> først. .... Der hade de så været rundt i hele danmark og vende
> et par gange og blevet risset. Og for starten var det meningen

Så var du jo bare heldig! Jeg har prøvet at miste en film der - og så den
aldrig igen! (og det er selvfølgelig altid ens bedste billeder der
forsvinder-:))

Jeg gad vide, om de har hade-kolleger der er ude på at genere dem, når en
kasse filmfremkaldelser er gået galt i byen?

Selv indehaveren har vist oplevet at miste sine bryllupsbilleder, hvis jeg
ikke husker meget galt

Fra : Lars[8210]

Dato : 27-11-03 17:28

Kjeld Jakobsen wrote:
> [...]
genere dem,
> når en kasse filmfremkaldelser er gået galt i byen?
>
> Selv indehaveren har vist oplevet at miste sine

Hej Allesammen

Jeg tror man kan finde dårlige erfaringer såvel som gode i
alle forretninger.

Jeg er blot ude efter at finde ud af om der var flere der
var blevet så sure at de havde lavet en hade -hjemmeside -
eller hvad man nu skal kalde det.......

Fra : Per O. Madsen

Dato : 28-11-03 16:10

"Lars [8210]" <lars99of99@excite.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der andre fotohandlerhadesider end den der er nævnt i
> tråden foto tilgodebevis i dk.marked.privat.foto ???(
> www.sctpaulsfoto.dk )

Jeg kender kun denne side
http://home.worldonline.dk/isl40127/Byskov%20Nej%20Tak.htm som vist meget
godt beskriver niveauet i den butik. Jeg har selv prøvet at blive tilbudt et
Nikon digitalkamera, som lød til at være et godt tilbud, indtil det altså
viste sig at sælgeren kun havde det ene tilbage, og kun ventede på at få den
nye model hentet op fra skuffen. Havde han bare været ærlig, og fortalt at
det var en udgået model, så havde vi talt lige ud om fordele og ulemper, men
det gjorde geniet altså ikke. Så blev jeg nu sur, og forlod butikken. Har
ikke været der siden.

Per O.

Fra : Lars[8210]

Dato : 01-12-03 18:24

Per O. Madsen wrote:
> [...]
> havde vi talt lige ud om fordele og ulemper, men det
gjorde geniet
> altså ikke. Så blev jeg nu sur, og forlod butikken. Har

Hej Per

Tak