MS Windows
briani 27239
Umuligt at opdatere
Fra : Bent L

Dato : 25-11-03 21:33

Hej
Jeg har et lidt underligt problem, som jeg ikke ved om det hører til her!
Vores stationære maskine har låst på det seneste på min kones konto i OE 6.
Fryser hele maskinen og må reboote. Ved send problem til MS får vi at vide
at vi skal update. Jeg kan bare ikke komme i kontakt med hverken ms.com
eller .dk. Men jeg kan godt fra den bærbare. Hvad f....... kan der være
galt. Hvorfor kan den ene maskine og ikke den anden? Er der tale om virus
der blokerer for opkald til MS? Panda siger ingen vira!

Mvh.

Bent

Fra : Bent L

Dato : 25-11-03 21:47

"Bent L" <bentlund@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> galt. Hvorfor kan den ene maskine og ikke den anden? Er der tale om virus
> der blokerer for opkald til MS? Panda siger ingen vira!

Hej
Det skal bemærkes at alle andre adresser er OK, bare ikke hvor der indgår
microsoft! Jeg har også prøvet med .no og .de.

Help please!

Mvh.

Bent

Fra : arc@na

Dato : 26-11-03 01:14

"Bent L" <bentlund@stofanet.invalid> wrote in

> Det skal bemærkes at alle andre adresser er OK, bare ikke hvor der
> indgår microsoft! Jeg har også prøvet med .no og .de.
> Help please!

Er du nu helt sikker på, at du ikke kan komme ind på
<http://www.microsoft.com>?

Det lyder meget, meget mystifistisk.

arc@na
((((((((IN STEREO WHERE AVAILABLE))))))))

Fra : Bent L

Dato : 27-11-03 20:22

> Er du nu helt sikker på, at du ikke kan komme ind på
> <http://www.microsoft.com>?
>
> Det lyder meget, meget mystifistisk.

Ja og jeg har nu prøvet på maskinen igen. Kan simpelthen ikke komme ind på
nogen windows-hjemmeside! Siderne kan ikke findes og sidst dukkede siden
http://www.dk.org/ op.

Hvad kan det skyldes. Er det en virus der gør at man ikke kan loade siden.

Mvh.

Bent