Kan ikke hente indlæg i dk.videnskab.histo~
Fra : Else Holm

Dato : 25-11-03 15:41

Hej gruppe

Jeg ved ikke om dette er det rette sted at spørge, men det er i hvert
fald her, problemet er!
Hvorfor kan jeg ikke hente indlæg i denne gruppe?
Jeg har tidligere fulgt gruppen, men holdt en pause og vil gerne
tilbage igen, men kan ikke få hentet dem ned igen.
Jeg har ingen problemer med mange andre grupper, som jeg følger, men
lige denne her driller.
Den har været "inaktiv" længe, og jeg har undret mig over, at der slet
ingen aktivitet var, men i dag faldt jeg over gruppen i
http://groups.google.com/ og opdagede, at der da sandelig var
aktivitet.
Jeg har prøvet at ophæve abonnement, og hente den igen.
Den er sat til at hente 1000 brevhoveder ad gangen.
Aktuel visning: Vis alle meddelelser.
Der er ingen meddelelsesregler.
Kan nogen fortælle, hvad jeg gør forkert? - og hvis spørgsmålet skal
stilles i en anden gruppe da hvilken!

--
Else

Fra : Bent Fleron

Dato : 25-11-03 16:37

Else Holm wrote:
> Hej gruppe

> Hvorfor kan jeg ikke hente indlæg i denne gruppe?

> Kan nogen fortælle, hvad jeg gør forkert? - og hvis spørgsmålet skal
> stilles i en anden gruppe da hvilken!

Lad os tage det sidste først. Der skal såmænd nok være en gruppe et
eller andet sted der passer, men her er vel godt nok

Der er i øjeblikket ca. 2150 meddelelser og for at få dem alle ned på
din maskine skal du gøre følgende:
Funktioner->Indstillinger->Læsning og fjerne fluebenet i antal
meddelelser til hentning.
Højreklik på dk.videnskab.historie.genealogi og sæt prikken i 'Alle
Meddelelser' (den er sandsynligvis i 'kun nye meddelelser').
Genindlæs gruppen.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Else Holm

Dato : 25-11-03 21:50

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]

> Højreklik på dk.videnskab.historie.genealogi og sæt prikken i 'Alle
> Meddelelser' (den er sandsynligvis i 'kun nye meddelelser').

Tak for rådet - uden at have gjort andet end det, jeg allerede havde
forsøgt at korrigere, er der gået hul på bylden, så de er pludselig
kommet væltende - ca. 1250 stk., så jeg går i gang med at læse!

--
Else