Tre syge katte - suk!
Fra : maz

Dato : 25-11-03 10:46

Okay, det var nok meget godt, at de tre "børn" kom til dyrlægen! Zeus fik
konstateret herpes i udbrud og halsbetændelse pga (killinge-)stress, Zeke
har øremider i stimevis (levende!! - guf!), og Zero og Zeke har begge
indvoldsorm!!
Lækkert med tre syge/skravlede (og nu alle kastrerede!!) katte *suk*
Heldigvis har Zeus ikke smittet killingerne med herpes - sådan umiddelbart,
så jeg krydser lige fingre for at de går fri! :-/

Og jeg (- og dyrlægen) er ikke ligefrem særlig populær hos Zeus - han skal
nemlig have Zitromax 3 x dgl. i 7 dage!!! Det er altså lidt af en
udfordring - for os begge :-/
De to små har Raiku heldigvis behandlet under narkosen

Har besluttet, at i mit næste liv skal jeg være dyrlæge - de må simpelthen
blive millionærer på ingen tid!!

Maria, og tre skvattede katte...

Fra : Battlefield´s

Dato : 25-11-03 12:44

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De to små har Raiku heldigvis behandlet under narkosen
>
> Har besluttet, at i mit næste liv skal jeg være dyrlæge - de må simpelthen

Hej Maria
ØV... det var da noget møg
Men godt at det ikke var mere alvorlige ting. Blev de to små også
kastrerede?
HIlsen Vibeke

Fra : maz

Dato : 25-11-03 17:07

Battlefield´s wrote:
> Hej Maria
> ØV... det var da noget møg
> Men godt at det ikke var mere alvorlige ting. Blev de to små også
> kastrerede?

Ja, ikke så godt, men det meste er heldigvis småting. Det er mest Zeus's
herpesudbrud, som bekymrer mig. Han har sår på næsen, og har ikke kunnet
miave i flere dage, den stakkel.
De to små har det skam fint (fræser rundt!) og er allerede behandlede for
orm, øremider + div.
Både Zeke og Zero blev kastreret i går, og begge er kommet sig 100 % over
indgrebet, men de hoster stadig lidt - iflg Raiku pga ormeangrebet. I øvrigt
en fair pris for selve kastrationen: 1250,- for begge katte.
De skal til tjeck hos Raiku i næste uge - alle tre..

Maria og det skvattede Z-team

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-11-03 02:11

In article <3fc37e1d$0$95047$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, maz
<mackMOVE@THISmail.dk> wrote:

> Ja, ikke så godt, men det meste er heldigvis småting. Det er mest Zeus's
> herpesudbrud, som bekymrer mig. Han har sår på næsen, og har ikke kunnet
> miave i flere dage, den stakkel.

Årh den stakkels mus
Rigtig god bedring og varme tanker til ham - de to andre bavianer skal
nok komme sig uden hjælp