MS Windows
briani 27239
DOS-program på Win98SE!?
Fra : Rookie All Stars

Dato : 25-11-03 10:25

Har en computer, der kører med Win98SE (dk). Den har 64 MB RAM - hvor
de 8 MB er shared og går til GFX.

På denne maskine har jeg installeret et DOS-program, som jeg har sat til at
starte op
automatisk.

Mit problem er :
Når jeg forlader dette DOS-program, så vender maskinen IKKE au-
tomatisk tilbage til Skrivebordet. Der bliver bare SORT SKÆRM, og hverken
mus
eller tastatur kan komme igennem. Jeg kan KUN slukke på POWER-knappen.
(.. det resulterer selvfølgelig i, at næste gang, jeg starter op, så siger
den : "Windows
blev ikke lukket ... bla .. bla ...").

Har sat de vigtige egenskaberne for mit DOS-program således :
- køres maksimeret (det SKAL det)
- lukkes automatisk v. afslutning (det SKAL det)
- kør i FULD SKÆRM (det SKAL det)
- NEJ til at tillade Pauseskærm, når programmet kører

... har set andre steder, at der godt kan være sort skærm i et par sekunder -
i overgang-
en mellem et DOS-program og Skrivebordet .. men aldrig KOMPLET sort skærm (i
10 min.).

Nogen gode idéer!?!?!?

Fra : Sander

Dato : 25-11-03 12:13

Luk dit maksimerede dos vindue med
Alt+F4

Sander.

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 25-11-03 21:13

Bedre:
Opret en genvej til DOS-programmet, højreklik på den og indstil den til at
lukke automatisk (tror jeg nok, det hedder), og kør programmet via denne
genvej!

Lars

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 02-12-03 00:37

"Rookie All Stars" <hvad-tror-du-selv@smarte.dk> skrev i en meddelelse

> - køres maksimeret (det SKAL det)
> - kør i FULD SKÆRM (det SKAL det)

Øhhh..... er det ikke unødvendigt med begge 2..?

--
Ulrik Chr.
www.uac.dk * nettet@uacxx.dk

P.S.: Fjern xx efter uac i min mail.

Mail-adressen er beskyttet af Norton AntiVirus 2004 og AntiSpam 2004.