Film sharing via ftp
Fra : michael johansen

Dato : 25-11-03 08:55

Hej alle jeg ssøger nogle at udveksle film med har selv ca. 15 gb at dele.
Er intersset i næsten alt undtagen børneporno, du kan kontakte mig på
mobilkaos@yahoo.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 25-11-03 12:06

"michael johansen" <mobilkaos@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle jeg ssøger nogle at udveksle film med har selv ca. 15 gb at dele.
> Er intersset i næsten alt undtagen børneporno, du kan kontakte mig på
> mobilkaos@yahoo.dk

Prøv www.neppurgtaripitna.dk De kan muligvis hjælpe dig.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 13:34

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv www.neppurgtaripitna.dk De kan muligvis hjælpe dig.

Martin for f.....! Drik nu noget mere kaffe, Du ved du ikke skal bruge dit
tastatur så tidligt på morgenen... Men du mente selvfølgelig
http://www.antipiratgruppen.dk/
Så Michael, prøv at smide dem en forespørgsel, jeg er sikker på at de gerne
vil høre hvad du har af gode sager...

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 25-11-03 13:47

"Jesper Winding" <jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.antipiratgruppen.dk/
> Så Michael, prøv at smide dem en forespørgsel, jeg er sikker på at de

Damn, det må være den F**** reverse tast der ubevist har aktiveret sig
selv Den er ligeså uanvendelig som Caps Lock tasten*G*

Martin

Fra : Christian Catu

Dato : 25-11-03 22:58

On Tue, 25 Nov 2003 13:46:50 +0100, Martin Møller wrote:

> [...]
>
> Damn, det må være den F**** reverse tast der ubevist har aktiveret sig
> selv Den er ligeså uanvendelig som Caps Lock tasten*G*

He y hey. Caps Lock er ikke uanvendelig. Det er knappen der får internettet
til at virke... Ifølgde den meget pålidelige kilde http://capslock.com/

Fra : Martin Møller

Dato : 26-11-03 11:16

"Christian Catu" <c@placebocatu.dk> skrev i en meddelelse

> He y hey. Caps Lock er ikke uanvendelig. Det er knappen der får
internettet
> til at virke... Ifølgde den meget pålidelige kilde http://capslock.com/

Det er da rart at se at der er nogen der har fundet den anvendelig*G*

Martin