MS Windows
briani 27239
SN Win2000
Fra : Rene

Dato : 25-11-03 07:11

Hej

På mit arbejde har vi 9 klienter, hver med win 2000. Win 2000 har vi
naturligvis købt og betalt efter gældende regler. Problemet er at vi har
forlist SN-nummeret, i ved det der plejer at stå bag på cdén. Nu skal vi så
have sat en pc mere op, men mangler nummeret bag på cdeén. Cdén er der men
ej cover.

Kan jeg på nogen måde gå ind på min pc og finde det sn- nummer, således jeg
kan instalere win 2000 på vore nye pc?

Med venlig hilsen

Rene

Fra : Torben

Dato : 25-11-03 08:36

"Rene" <reasNOSPAME@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> ej cover.
>
> Kan jeg på nogen måde gå ind på min pc og finde det sn- nummer,

Prøv dette lille program det fortæller meget.

http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
--
Mvh Torben

Fra : Rene

Dato : 25-11-03 14:30

Hej Torben

Du er intet mindre end et geni.

Tak for hjælpen.
Mvh Rene

Fra : Torben

Dato : 25-11-03 17:57

> Hej Torben
>
> Du er intet mindre end et geni.
>
> Tak for hjælpen.
> Mvh Rene

velbekomme
--
Mvh Torben

Fra : Rene

Dato : 26-11-03 16:40

Det virkede fint med det lille program. Lige under Bruger ID nummeret står
der

Licensierede Processorer 10. Betyder det at den version vi har kun har
licens til 10 maskiner ?