Størrelse på vinduer??
Fra : Michael Jensen

Dato : 16-04-01 10:04

Hejsa!!!

Er der nogen der ved hvordan man bestemmer størrelsen på et nyt vindue der
åbnes når man klikker på et link (IE5.5)?? Det er til en hjemmeside, hvor
man skal
se nogle billeder i et nyt vindue, men de åbnes altid som fuld skærm! Nogen
der ved hvordan jeg kan bestemme størrelsen?? På forhånd tak.........

Med venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Tobbi

Dato : 17-04-01 08:38

du kan bruge window.open i javascript....

window.open(url, name, features)
i features kan du selv sætte størrelsen på vinduet...

fx "toolbar=no,width=200,height=200"
bemærk at alle features skal i samme streng...

der findes flg. features, ved ikke lige om der er flere.. :
toolbar=yes|no
location=yes|no
directories=yes|no
status=yes|no
menu=yes|no
scollbars=yes|no
resizable=yes|no
width=number
height=number

Fra : Michael Jensen

Dato : 18-04-01 18:36

Mange tak for hjælpen!!! Dejligt med en hjælpende hånd.......

Med venlig hilsen

Michael Jensen