1492: Conquest of Paradise
Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 25-11-03 00:32

Er der nogen der ved om denne film kan fås i en hæderlig dvd-udgivelse?

Jeg ved godt mange ikke bryder sig om filmen, men jeg synes nu den er ganske
habil. Og så er soundtracket jo rigtig godt.

Evt. ville jeg gerne vide om den billige danske 4:3-udgave er Open Matte
som det f.eks. er tilfældet med Blood In Blood Out.

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-11-03 00:35

Jesper B. Nielsen wrote:

> Evt. ville jeg gerne vide om den billige danske 4:3-udgave er Open Matte
> som det f.eks. er tilfældet med Blood In Blood Out.

Fire ord: Den er i mono.

/David

Fra : David T. Metz

Dato : 25-11-03 17:58

David Rasmussen skriblede:
> Fire ord: Den er i mono.

Ja, jeg tog den op i hænderne i en butik, men da jeg læste det var det lige
før den fløj gennem lokalet næsten helt af sig selv.

David
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923

Fra : Martin Møller

Dato : 25-11-03 12:13

"Jesper B. Nielsen" <no@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Evt. ville jeg gerne vide om den billige danske 4:3-udgave er Open Matte
> som det f.eks. er tilfældet med Blood In Blood Out.

Jeg har fundet et hæderligt eksemplar hos
http://www.alphamusic.com/5582572.html

Og så er den på bud i øjeblikket. Og bare rolig. Du kan sagtens vælge
originalsproget engelsk og slå de tyske undertekster fra Det engelske
lydspor er også i DD 5.1 og billedet er i WS.

Martin

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 25-11-03 16:45

> [...]
>originalsproget engelsk og slå de tyske undertekster fra Det engelske
>lydspor er også i DD 5.1 og billedet er i WS.

Takker. Den er bestilt :)