HJÆLP::::::::
Fra : KM

Dato : 25-11-03 00:19

Har anskaffet mig et Soltek SL-86SPE Bundkort.

Har smidt en P4 2.667 GHz FSB:533Mhz på den og så lige en stang 512 MB
PC-3200 Ram i det.

Det kører rent ud sagt ad H til.

Det tager lige knap. 5 min for maskinen at starte op.. Er der nogen der har
en løsning på det problem..???

KM

Alle muligheder står åbne..

Fra : Peter Andersen

Dato : 25-11-03 00:37

Hvis du har reinstalleret og formateret din harddisk med quick format,
så kan den blive rigtig sløv. Prøv at formatere din harddisk
'grundigt' med en normal formatering.

Mvh

Peter

On Tue, 25 Nov 2003 00:19:12 +0100, "KM" <kim-m@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
>Det kører rent ud sagt ad H til.
>
>Det tager lige knap. 5 min for maskinen at starte op.. Er der nogen der har

Slet REMOVETHIS i mailadressen for direkte mail.

Fra : KM

Dato : 25-11-03 01:55

Jeg har installeret og ladet Windows slette Partitionen og så oprettet en ny
igen..

Jeg tænkte om det kunne være rammene der gør det. Hvis de nu ikke er
ordentlige kopatible med bundkortet kan det så ikke sløve hele processen.

Men det er bare mærkeligt for når den er oppe at køre så kører den kanon.
Men det tager altså bare omkring 5-10min at få den til at loade windows
ind...

Men Jeg tror jeg vil prøve at se om jeg kan lave den formattering og så
smide windows ind igen så og se hvad der sker derefter.

KM

Men er der nogen der har andre idëer så bare smid dem den her vej..

Fra : EA 2730

Dato : 25-11-03 03:46

KM skrev i en nyhedsmeddelelse:
> [...]
> PC-3200 Ram i det.
>
> Det kører rent ud sagt ad H til.
>
> Det tager lige knap. 5 min for maskinen at starte op.. Er der nogen

Hvorfor gjorde du også det, gik det ikke godt nok ???

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Kunne ikke lade vær

Fra : KM

Dato : 25-11-03 04:11

Jo ser du. Jeg fandt hvis mit problem.. Det er grundet mit ram. Det er
PC3200 Ram. Og det skal clockes på bundkortet hvis det skal køre 400Mhz.

Dette har jeg dog først fundet ud af nu her. Men nu starter den hurtigere.
Skal se hvor meget den skal clockes til før den kører helt dejlig stabil.

KM