Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kategorier
Fra : HB Nielsen

Dato : 24-11-03 22:21

Hejsa....

Jeg er ved at lave min engen database, men har brug for nogle kategorier og
under kategorier til mine billeder.

fx..
Natur - dyr - fugle
Transport - biler

Hvilke bruger du???
Håber på mange svar så jeg får et godt kartotek hvor det er nemt at finde
billeder via kategori....

HB

Fra : Hagman

Dato : 24-11-03 22:30

Jeg har en del billeder, og synes selv de er godt sorteret.
....her er min sti til billeder af min datter, måske det kan hjælpe:

O:\Billeder\-=- Private Billeder -=-\-=-DIGITAL-KAMERA -=-\-=-
PERSONLIGE -=-\-=- FAMILIE -=-\Julie\-= Julie 1-2 år =-\-= Julie - 2003
=-\11 - November

Med venlig hilsen,
Michael Petersen - Hagman

Fra : HB Nielsen

Dato : 24-11-03 22:56

Det var ikke helt det jeg mente, da alle mine billeder ligger på cd og ikke
på harddisken.

hb