Huskeliste til returnering af Cisco router~
Fra : "

Dato : 24-11-03 21:43

Jeg har opsagt mit ADSL abonnement hos Cybercity, og skal nu returnere Cisco
667 routeren og hvad dertil hører. Er der en tidligere Cybercity abonnent
der gider lave en lille huskeliste over hvad der skal med i pakken, så jeg
ikke glemmer noget?

Jeg har indtil videre vedlagt:

Cisco router
Kabel fra vægstik til router
Kabel fra router til netkort
Strømforsyning + tilhørende kabel
Cisco CDROM + dokumentation.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-11-03 22:01

Hej <-= KG =->, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har indtil videre vedlagt:
>
> Cisco router
> Kabel fra vægstik til router
> Kabel fra router til netkort
> Strømforsyning + tilhørende kabel
> Cisco CDROM + dokumentation.

Jeg ved ikke med Cybecity, men i Tiscalis pakker ligger der også et
parallelkabel til pc<->router. (Altså udover det krydsede kabel, som du
har på listen).

Formentlig er der også sådan et med fra Cybercity, omend jeg ikke ved
det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : "

Dato : 24-11-03 22:11

> [...]
> har på listen).
>
> Formentlig er der også sådan et med fra Cybercity, omend jeg ikke ved

Det er der ikke. Så vidt jeg husker skal det bestilles separat :)

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 24-11-03 22:15

> Det er der ikke. Så vidt jeg husker skal det bestilles separat :)

Jep, det koster endda 100,-!!

Nå, men netkablet behøver du ikke sende med. Det fra router til netkort
altså.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : "

Dato : 24-11-03 22:38

> Nå, men netkablet behøver du ikke sende med. Det fra router til netkort
> altså.

Det tror jeg ikke, du har ret i.

Det lille gule netkabel fulgte med i den oprindelige pakke sammen med det
lilla-farvede væg-router kabel.

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 24-11-03 22:44

> Det tror jeg ikke, du har ret i.

Det gør jeg heller ikke ved nærmere eftertanke.

> Det lille gule netkabel fulgte med i den oprindelige pakke sammen med
> det lilla-farvede væg-router kabel.

Jep, hukommeren vendte lige tilbage dér. Tak for det. Så husker jeg det nok
også selv engang, når jeg ikke længere vil have CC som udbyder (hvilket nok
aldrig sker )

Fra : Benjamin

Dato : 24-11-03 23:24

Jeg bestilte det seperat og fik det da helt gratis ... det er vist 1½ år
siden or so.

/ Benjamin

Fra : Rene

Dato : 25-11-03 01:35

"Benjamin" <nospam@REMOVETHISSHITFIRSTfreeworld.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bestilte det seperat og fik det da helt gratis ... det er vist 1½ år
> siden or so.

det var også i min pakke :)
men kender nogle stykker der ikke har fået det med også.

Mvh
René

Ps. de sendet det kabel med til at sarte med men af en eller anden grund
stoppede de med det :P

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 28-11-03 12:22

"Rene" <no@direct.mail.com> wrote in

> Ps. de sendet det kabel med til at sarte med men af en eller anden
> grund stoppede de med det :P

Cisco ophørte på et tidspunkt med at præpakke deres 67x'ere med kablet.

--
Mvh. Simon H. Pedersen

Fra : MadsD

Dato : 26-11-03 12:06

> Det er der ikke. Så vidt jeg husker skal det bestilles separat :)

Ikke hvis man er meget gammel kunde... så fik man automatisk sådan et med

Mvh
MadsD

Fra : "

Dato : 26-11-03 14:59

> Ikke hvis man er meget gammel kunde... så fik man automatisk sådan et med

Hm, jeg har været kunde siden 2000, men har ik fået et sådant :o

Fra : Kim

Dato : 25-11-03 11:28

Splitter/delfilter? kært barn har mange navne.

Kim B. Steffensen.

Fra : "

Dato : 25-11-03 12:44

> Splitter/delfilter? kært barn har mange navne.

Det var vist kun i de gode 1-meg modem dage :)

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 28-11-03 12:23

"<-= KG =->" <Garmer83@hotmail.com> wrote in news:3fc34084$0$27360
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Det var vist kun i de gode 1-meg modem dage :)

Nej, den (splitteren) bruges til løsninger hvor ADSL-forbindelsen kører på
samme kobberpar som telefoni.

--
Mvh. Simon H. Pedersen