Kursus i kasteteknik med Multihjul
Fra : Jan Hansen

Dato : 16-04-01 09:46

Invitation til kursus i Kasteteknik med Multiplikatorhjul

DSF Region Frederiksborg amt inviterer hermed alle til at deltage i et
kastekursus med Multiplikatorhjul.

Mange af os har i tidens løb købt et Multiplikatorhjul, men har fundet ud af
at det ikke er så lige til at kaste med et sådan hjul. Så derfor har vi
arrangeret os med Kenneth fra Jan & Bo's Lystfiskeshop i Helsingør. Kenneth
har fisket med Multiplikatorhjul i mange år og har mange år's erfaring med
Multiplikatorhjul gennem hans tidligere job hos Abu.

Kurset bliver afholdt Onsdag den 2 - 5 - 2001 Kl. 18.00 på stranden mellem
Helsingør Nordhavn og Kronborg. (parkering ved Helsingør Nordhavn)

Pris kr. 25.- pr deltager.

Tilmelding senest Mandag den 23 - 4 - 2001 til: Jan Hansen på e-mail
jan@taxafisk.dk

Deltagerne skal selv medbringe Hjul og Stang.

Med venlig hilsen

DSF Region Frederiksborg

Jan Hansen.

Fra : jakobson

Dato : 19-04-01 19:41

Rigtig god ide.
Der må være nogle som brænder for at arrangere et sådant kursus i jylland.
Jeg håber at kunne deltage hvis det bliver stablet på benene.

Per Møldrup
moldruper@wanadoo.dk

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 20-04-01 08:33

Eller på Fyn. Jan og Bo har jo butikker mange steder.

mvh

Erik Breum Petersen

---------------
jakobson <mja@dadlnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:YDGD6.1447$Em3.12828@news.get2net.dk...

Fra : Bent Nielsen

Dato : 20-04-01 14:43

Suk-ak ja.
Det ville være en rigtig god ide med sådan et kursus i kasteteknik i
multihjul her i Jylland. Nu er vi to Per der ønsker dette, så kan det måske
være der sker lidt, eller vi skulle måske kontakte DSF, eller hvem det nu er
vi kan kontakte, for at give ideen videre???
Knæk og bræk
Bent
bent.nielsen@nvn.dk

Fra : Jan Hansen

Dato : 20-04-01 12:21

Hej

Nu er det ikke Jan og Bo der arrangerer dette kursus, men hvis i henvender
jer til jeres lokale forening vil de sikkert være behjælpelig med at
arrangere et sådan kursus.

PS. Der stadig enkelte plasser tilbage på kurset.

Mvh.

Jan Hansen

DSF Region Frederiksborg Amt.