Button value
Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 24-11-03 19:06

Hej

Kan nogen forklare hvorfor følgende ikke virker:

Denne sætning returnerer værdien "Tryk her"

<button name="Parent" type="submit" style="width: 200" value="Kurt">Tryk
her</button>

Retteligt burde den iflg. W3C Recommendations returnere "Kurt".

Er det mig der er helt forkert på den eller hva'?

Jørgen

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 24-11-03 20:37

news.inet.tele.dk wrote:
> [...]
>
> Retteligt burde den iflg. W3C Recommendations returnere "Kurt".
>
> Er det mig der er helt forkert på den eller hva'?

Tillykke du har fundet endnu en fejl i Internet Explorer

PS. Hvis du henviser til W3C så giv lige et link
http://www.w3.org/TR/html401/interact/forms.html#h-17.5

Hintzmann c",)

Fra : Sailor

Dato : 24-11-03 21:31

Martin Hintzmann Andersen wrote:

> Tillykke du har fundet endnu en fejl i Internet Explorer
>
> PS. Hvis du henviser til W3C så giv lige et link
> http://www.w3.org/TR/html401/interact/forms.html#h-17.5
>
> Hintzmann c",)
Du har ret. Det fungerer tilfredsstillende i Mozilla.
Har kontaktet MS-Support, og så er det jo bare at vente !!! :-#