fra inde til udekatte
Fra : Linda Larsen

Dato : 16-04-01 09:53

Hej,
Jeg skriver da min kæreste og jeg er i gang med at finde et hus lidt ude på
landet. Indtil nu har vi boet i en stor lejlighed, hvor vores to dejlige
katte - Chili og Mocca - kun har været indedørskatte. Jeg ved at når vi
flytter skal de være inde et rum tid, for at vænne sig til de nye
omgivelser - og så lukkes ud gradvist?

Vi overvejer også at begynde at lade maden stå permanent fremme, når vi
flytter for ikke at andre skal friste dem med godbidder - de er nemlig
ellevilde når de for mad nu - og vi kan forestille os at de ville blive et
andet sted hvis de fik mad der *suk*

Nogle med erfaringer om at flytte????
Gode råd søges ihvertfald *S*

Kattehilsner fra Linda Larsen.

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-04-01 10:40

Hej Linda
Har I overvejet at lave en løbegård, det vil også
løse mad problemet

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Nina El Falaki

Dato : 16-04-01 12:08

Hej Linda

Jeg vil også foreslå en løbegård både for kattenes og naboernes skyld.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats