hyperlink/bogmærke
Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 24-11-03 18:19

Jeg kan åbenbart ikke mere finde ud af at lave hyperlink til en side
med marcador (det hedder vist bogmærke på dansk) - jo, til siden går
det godt nok, men ikke til marcadoren.

Linket sidder på www.dansk-oss.com/malaga/ og hedder "Få skrevet en
festsang i la Axarquía", det skulle gerne føre til
www.dansk-oss.com/malaga/blad.htm#FESTSANGE, det åbner imidlertid
kun
siden, går ikke til bogmærket.

Jeg har oprettet FESTSANGE som marcador på bladsiden
Indsæt/marcador, titlen er blevet stiplet, OK. Jeg har lavet linket
på defaultsiden som ovenover. Men virke vil det ikke.

Der står et link to linier længere nede "Dansk lærerinde i Torre del
Mar", det virker perfekt incl. marcadoren, s.v.j.k.s. er det lavet
helt identisk, det er dog så længe siden, at jeg ikke kan huske,
hvordan jeg gjorde

Er der råd at hente?
--
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-03 18:39

"ThomasD \(dk\)" <ruthruth@teleline.es> skrev :

>Linket sidder på www.dansk-oss.com/malaga/ og hedder "Få skrevet en
>festsang i la Axarquía", det skulle gerne føre til
> [...]

Virker fint her.
--
Knud

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 25-11-03 09:54

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Virker fint her.

OK, det gør den så også her (efter at have sovet på det), tak for
hjælpen
--
thomas

Fra : wedebo

Dato : 24-11-03 20:03

Hej
Jeg har opdaget, at i FP 2000 skal den side man linker til med bogmærke, være åben samtidig med den side man arbejder med.
Hilsen Knud Bonke

:
[...]
: --
: thomas
:

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 25-11-03 09:56

wedebo skrev:
> Hej
> Jeg har opdaget, at i FP 2000 skal den side man linker til med
> bogmærke, være åben samtidig med den side man arbejder med.

Nu er det en 2002 i denne maskine, men jeg mener begge sider var
åbne under operationen. Under alle omstændigheder virker det nu. Tak
for hjælpen.
--
thomas