Office 2003
Fra : GM

Dato : 24-11-03 18:00

Hvor mange cd'er fylder office 2003?

Mvh
GR

Fra : Søren Blom

Dato : 24-11-03 22:00

"GM" <g_mathisen@mail.tele.dk> skrev
> Hvor mange cd'er fylder office 2003?

Det kommer helt an på hvilken af versionerne du vil have, den jeg har,
fylder vist 3.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Bytofair

Dato : 24-11-03 23:47

Nå fylder din 3 cder - Jeg har købt Office 2003 Pro den fylder 2 cder.
På den første cd er det det almindelige office dvs. word accecs powerpoint
excel outlook.
På cd nr 2 ligger der BcM altså Business Contact Maneger som går sammen med
outlook
Jeg ikke om enterprice fylder 3 cd men der skulle infopath vel være på og så
er der frontpage og onenote men det er såvidt jeg ved særskilte programmer,
onenote er i hvert fald.

Jeg gav 2995,- for min Pro + der gik en ny scsi harddisk med, idet så er
man berettiget til en oem version.
Og lige for at nævne det, så er der ikke support på oem versioner hos
Microsoft med minder man betale 600 kr i timer.