Hvor meget betyder upload hastigheden??
Fra : Dvdfreak

Dato : 24-11-03 14:06

Hejsa

Jeg er gået fra TDC til Cybercity, altså fra 1024/256 til 2048/128.
Så er det jeg vil høre.....hvor meget kan jeg mærke nedgangen i det daglige?

Jeg bruger et par programmer hvor jeg også skal uploade mens jeg downloader, vil jeg kunne mærke det der??
Jeg sender ellers ikke store filer, kun små emails.

Fra : Christian Joergensen

Dato : 25-11-03 15:50

On Mon, 24 Nov 2003 14:05:58 +0100, Dvdfreak wrote:

> Jeg bruger et par programmer hvor jeg også skal uploade mens jeg
> downloader, vil jeg kunne mærke det der??

Hvad mener du? Er downloadhastigheden fastsat af hastigheden på dit
upload eller hvordan hænger det sammen?

--
Christian Jørgensen | Never test for a bug you don't know how to fix.
http://www.razor.dk |

Fra : Morten Davidsen

Dato : 25-11-03 16:09

Ja, selvfølgelig er den det. Sådan er TCP/IP protokollen nemlig opbygget, da
du skal sende modtager pakker tilbage som bekræftelse på at du modtager de
pakker du downloader. Så det har noget at sige hvor meget upload du har gang
i når du begynder at downloade.

/MD

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-11-03 14:03

On Tue, 25 Nov 2003 16:08:49 +0100, Morten Davidsen wrote:

> [...]
> du modtager de pakker du downloader. Så det har noget at sige hvor meget
> upload du har gang i når du begynder at downloade.

Hvis det er på TCP niveau behøver han slet ikke bekymre sig overhovedet.
Jeg gik ud fra han mente applikationsniveau.

--
Christian Jørgensen | What is a magician but a practicing theorist?
http://www.razor.dk |