Eget spraylogo i CounterStrike?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 24-11-03 12:16

Hejsa. Jeg har set folk på nettet der har haft deres eget spraylogo, altså
rigtige fotos og ligende. Hvordan bærer man sig ad med det?

--
Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Devast8or

Dato : 24-11-03 12:45

Martin Sjøstrand wrote:
> Hejsa. Jeg har set folk på nettet der har haft deres eget spraylogo,
> altså rigtige fotos og ligende. Hvordan bærer man sig ad med det?

Det kan Half-Life Logo Creator klare for dig. Kan ikke lige huske hvor du
kan hente det, men du kan nok finde det med Google.

Devast8or

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-11-03 12:58

Martin Sjøstrand wrote:
> Hejsa. Jeg har set folk på nettet der har haft deres eget spraylogo,
> altså rigtige fotos og ligende. Hvordan bærer man sig ad med det?

Hvis du finder den mappe logoerne ligger i og åbner et af dem i et
tegneprogram, så kan du se størrelsen, antallet af farver osv. Derfra er
der ikke langt til at du kan lave dit eget.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 24-11-03 13:58

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message
> [...]
Editstrike har lavet en guide hvordan man gør og fra deres side, kan man
også hente logocreator siden kan findes her: http://www.edit-strike.nl

> Hvis du finder den mappe logoerne ligger i og åbner et af dem i et
> tegneprogram, så kan du se størrelsen, antallet af farver osv. Derfra er
> der ikke langt til at du kan lave dit eget.
Ikke helt rigtigt, når vi taler color spraytags, da dem der ligger som
standard er mindre i størrelsen, samt ikke er i flere farver. For color
spraytag skal være i 128 x 64 eller 64 x 128 pixels, standart logoerne er
kun i 16 x 16 mener jeg. Desuden må color logos ikke laves i windows paint,
da det ikke vil funke, men skal laves i programmer så som photoshop eller
freehand.

Hygge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 24-11-03 14:08

Dorthe Aagaard Nielsen wrote:
> [...]

> laves i windows paint, da det ikke vil funke, men skal laves i
> programmer så som photoshop eller freehand.

lol se nu...man skal bare poste et eller andet gæt på et eller andet, så
kommer der altid en der ved præcis hvordan tingene hænger sammen!

Tak

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Cinnober

Dato : 24-11-03 15:35

"Martin Sjøstrand" <g40(FJERNDETTE)@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa. Jeg har set folk på nettet der har haft deres eget spraylogo, altså
> rigtige fotos og ligende. Hvordan bærer man sig ad med det?
>
> --
> Mvh Martin Sjøstrand>

Find Halflife Logo Creator på www.google.com (hvis ikke ,så har jeg det
)

Start programmet og hvis hvor din HL.EXE ligger.
Vælg "Open"og find dit billede.
Hvis billedet er for stort = RØD linie i "Total pixels", så tryk på
"Autosize".
Du kan osse manualt sætte højde/bredde i de Dropdown boxes og tryk "Resize"
DU KAN KUN BRUGE BILLEDET SÅ LÆNGE Total Pixels LINIEN er GRØN !!!

Sæt et flueben i "Save it to" og find en mappe til det.(Så har du det i
tilfælde at dit HL/CS går i ged)

Sidste punkt er at trykke "Make WAD" og dit logo er nu færdigt til brug.
Find nu filen pldecal.wad i den mappe du gemte det i og kopiér det ind i
Logo og Cstrike mappen i dit Halflife og sig ja til at overskrive den
nuværende.

Start nu CS op og joine en server og prøv så at spraye.
DU MÅ IKKE GÅ IND I CUSTOMIZE MENUEN FOR AT VÆLGE DIT LOGO !!!
Du kan ikke se det og det bliver overskrevet af Halflife.

Og så lidt reklame for min makker Harlem´s Spray changer
Find det på www.harlem.dk ->C/CC++ hvis du vil skifte logo.
Du kan importere de pldecal.wad filer du selv laver i det program.

Håber det hjalp lidt...

Fra : Johnny B [2000 Frb.]

Dato : 25-11-03 07:05

jeg har Half-Life Logo Creator og der kan sagtens laves ting i Paint

skal du ha' transperent baggrund, skal du ha' den blå farve som baggrund og
derpå tegne eller farve
- må max fylde 12.000 pixels (mener jeg) ... ellers kan prg. selv tilpasse
str.

sender det i DK.BINAER med teksten HALF-LIFE LOGO CREATOR

johnny
--
slet FJERN for direkte mail