Kan ikke se indsatte billeder i office 200~
Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 24-11-03 11:31

Mærkeligt problem, i word kan jeg ikke se de indsatte billeder, kun hvis jeg
klikker på knappen "læs" kommer de frem.
Er der en her i gruppen der kan komme med en løsning.

--
Mvh.
Torben Fejr

Fra : pre

Dato : 24-11-03 12:19

Der er flere ændringer i Funktioner/Indstillinger, specielt også i
forbindelse med alle former for billeder/grafik. Word er nu i stand til en
bedre billedredigering og har tilegnet sig flere rutiner fra
grafikprogrammerne.
Til gengæld er der forskel på hvordan/om billeder kan vises på andre sider
end udskrifts layout.
pre

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 24-11-03 12:47

pre wrote:
> [...]
> grafikprogrammerne.
> Til gengæld er der forskel på hvordan/om billeder kan vises på andre

Vil det sige at det ikke er muiligt at få den til at vise dem som i Office
2000?
Alså i udskriftlayout

--
Mvh.
Torben

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 24-11-03 12:50

pre wrote:
> [...]
> grafikprogrammerne.
> Til gengæld er der forskel på hvordan/om billeder kan vises på andre

Har fundet ud af det, en fejl 40 havde slået "vis pladsholder til
billeder" til!

Men tak for hjælpen!

--
Mvh.