Update på opkast
Fra : Melanie

Dato : 24-11-03 11:00

Hej Ng

Jeg skrev i mandags om Misse der havde kastet op hele weekenden. Vi tog
hende til dyrlæge og fik afvide at vi bare skulle fodre hende højt..
Ah hvad? Jo, at ligge tørkosten på en stol og lade hende kun have
forpoterne oppe, og spise sådan. Det gjorde at maden nemmere gled ned i
maven i stedet for at ligge sig i en lille udposning i spiserøret, og
derefter blive brækket op.
Det har virket rigtig godt, og Misse er blev sig selv i igen.
Jeg aftalte med dyrlægen lige at ringe i dag for at fortælle hvordan det
gik. Han sagde at det ikke er spiserørsbrok, men noget der ligner lidt. Det
er genetisk, men nu ved vi jo hvad vi skal gøre, hvis det sker igen. Det er
intet med ovrefodring eller noget at gøre.
Jeg ligner stadig et ???
Bare godt Misse er normal igen og hvis det sker igen, skal vi bare fodre
hende på en stol igen *SS*

Mærkeligt!!!

Endnu en gang tusind tak til alle jer der beroligede mig, da det var værst.

Mvh Melanie

Fra : Denise

Dato : 25-11-03 12:28

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in message
> [...]
> hende på en stol igen *SS*
>
> Mærkeligt!!!
>
> Endnu en gang tusind tak til alle jer der beroligede mig, da det var

Hej Melanie
Dejligt med feedback fra dig og det er godt at det går fint med Misse. Så
er det jo ligemeget, om I af og til skal
fodre hende højt hihi

--
Hilsen Denise

Fra : zasha

Dato : 25-11-03 00:00

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Jeg skrev i mandags om Misse der havde kastet op hele weekenden. Vi tog
> hende til dyrlæge og fik afvide at vi bare skulle fodre hende højt..
<klip>
> Mvh Melanie

Hej Melanie...
Det var da en billig løsning på problemet *smil*
Men da egentligt ret logisk hvis man lige vender tanken :)
Jeg ved at hunde kan få "vendemaver" hvis de spiser "lavt" så hvorfor skulle
katte ikke også kunne lide af at skulle bukke hovedet for at spise.

Tror jeg vil overveje at lave en lille foderhylde.....dér.
Så tak for idéen :)))

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-03 01:04

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> writes:

> Hej Ng

Hej Melanie og Misse

> Det har virket rigtig godt, og Misse er blev sig selv i igen.

Det luner at høre

> Jeg ligner stadig et ???

Velkommen i klubben *S*

> [...]
>
> Mærkeligt!!!
>
> Endnu en gang tusind tak til alle jer der beroligede mig, da det var værst.

I den slags situationer er sådan et sted bare lykken

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 27-11-03 10:16

"Melanie" <melanie@dinFJERNven.dk> wrote in

> Jeg skrev i mandags om Misse der havde kastet op hele weekenden.
> Vi tog hende til dyrlæge og fik afvide at vi bare skulle fodre
> hende højt..

Dejligt at Misse har det godt igen. Jeg tror også jeg ville ha' gloet
noget hvis jeg havde fået den besked, men hovedsagen er jo at Misse får
det godt og at hun kan finde ud af at spise højt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.