Film screenshot quiz
Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-11-03 01:11

Hej gruppe

Det er desværre godt nok ved at være et stykke tid siden sidst, men vi har
jo af og til haft nogle ganske underholdende film quizzer kørende her inde i
gruppen, som jeg bla også har været med til at lave.

Men nu er jeg gået et skridt videre og har fået bixet min egen hjemmeside
sammen, hvor der hver uge vil køre en ny film quiz, hvor man skal
identificere 5 forskellige screenshots fra 5 forskellige film.

Ideen er kraftig inspireret af Dan's Screen shot movie quiz, som desværre
stoppe her for en lille måned siden, hvis nogen af jer kendte den.

Håber det er noget I film nørder herinde vil være med til at quizze i ;)
Giv den et kig på www.moviescreenshot.com og fortæl endelig hvad I synes.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 24-11-03 12:34

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Håber det er noget I film nørder herinde vil være med til at quizze i ;)
> Giv den et kig på www.moviescreenshot.com og fortæl endelig hvad I synes.

Damn.. kan kun genkende 2 :)

1 - Pulp Fiction
4 - Queen of the Damned (lorte film!)

> -The Baptizer
> www.moviescreenshot.com

Lars B

Fra : Devast8or

Dato : 24-11-03 12:40

lars@zulfo.dk wrote:
> "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse

> Damn.. kan kun genkende 2 :)
>
> 1 - Pulp Fiction
> 4 - Queen of the Damned (lorte film!)

> Lars B

Mine gæt:

1) Pulp Fiction (det var ikke et gæt :)

5) Con Air (Scenen med Steve Buscemi og den lille pige)?

Devast8or

Fra : zcully

Dato : 24-11-03 22:39

<lars@zulfo.dk> wrote in message
> "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> skrev i en meddelelse

> Damn.. kan kun genkende 2 :)
>
> 1 - Pulp Fiction
> 4 - Queen of the Damned (lorte film!)

NEJ DEN ER SGU FED....

> Lars B

/Zcully

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 26-11-03 18:45

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> wrote in message
> <lars@zulfo.dk> wrote in message

> synes.

> NEJ DEN ER SGU FED....

Jamen, så har jeg et eksemplar du må købe... jeg synes den er intetsigende
:)

> /Zcully

Lars B

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 24-11-03 12:37

> [...]
> Hej gruppe
>
> Håber det er noget I film nørder herinde vil være med til at quizze i ;)

Hov... fed ide forresten (det var vist det du ville have kommentarer til :)

> -The Baptizer
> www.moviescreenshot.com

Lars B

Fra : Søren R

Dato : 24-11-03 13:56

On Mon, 24 Nov 2003 01:11:26 +0100, "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk>
wrote:

> [...]
>stoppe her for en lille måned siden, hvis nogen af jer kendte den.
>
>Håber det er noget I film nørder herinde vil være med til at quizze i ;)

Glimrende idé. Har også lokket et par kolleger med tror jeg nok

Kan kun genkende Pulp Fiction og Con Air

Men jeg er frisk på en ny omgang

----
Søren R

¤ Hader DU en reklame? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 24-11-03 14:26

> Kan kun genkende Pulp Fiction og Con Air

Jeg må også nøjes med Pulp Fiction (1) og Donnie Darko (3)

> Men jeg er frisk på en ny omgang

Samme her

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Søren

Dato : 24-11-03 15:55

Fint initiativ - har dog kun gættet Pulp og Donnie Darko

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-11-03 17:17

> Jeg må også nøjes med Pulp Fiction (1) og Donnie Darko (3)

> Samme her

Bare rolig der kommer masser af nye omgange. Hver eneste søndag klokken
12:00 skifter den automatisk til en ny quiz. Pointene bliver så udregnet og
tildelt senere søndag eftermiddag (alt efter hvornår jeg står op :)

og så skal I også lige have lidt skæld ud. Quizzen kører jo helt indtil på
søndag, så derfor er det jo ikke så smart at I begynder at skrive svarene
her inde allerede. tsk tsk ;)
En af de store fordele ved sådan en screenshot quiz, er jo netop at man ikke
bare kan snyde ved at gå ind på IMDB og slå svarene op.

Jeg er iøvrigt også positiv overrasket over alle dem der allerede har været
inde og gætte, eftersom jeg indtil videre kun har fortalt en stak venner og
jer herinde om siden!

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Peter Larsen

Dato : 24-11-03 17:31

"Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk> wrote in message
> [...]
> stoppe her for en lille måned siden, hvis nogen af jer kendte den.
>
> Håber det er noget I film nørder herinde vil være med til at quizze i ;)

1 Pulp Fiction
2 Magnolia
3 Donnie Darko

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-11-03 20:10

Johnny Jakobsen wrote:
> Hej gruppe

Hej Johnny.. Fin ide, det ser spændende ud ..

--
Anders Houmark
Som nu vil se om han kan slå Snowball,