Age og Mythology
Fra : Brizz

Dato : 23-11-03 23:16

Jeg er en ret stor fan af dette spil men det begynder at kede mig at spille
på "Easy" level. Men når jeg sætter den op på "moderat" synes jeg at
modstanderen er MEGET hurtig til udvikle til næste tidsalder og udvikle ting
og sager også ellers få lavet nogen soldater og angribe mig. Er der nogen
der har en ledetråd der gør at jeg kan være bare lidt med her. For man
vinder sq hver gang på easy ( Måske deraf navnet??)

Mvh Brian

Fra : Ostehaps

Dato : 24-11-03 22:57

Brizz wrote:

> [...]
> der har en ledetråd der gør at jeg kan være bare lidt med her. For man
> vinder sq hver gang på easy ( Måske deraf navnet??)

prøv med fuld modstandere på easy... og derefter gå op til 1 modstander
på moderate... derefter 2 når du engang ka få tæsket 1... og gå sådan
opad hele tiden... det hjælper nogle gange... kun et forslag...

ellers må du jo bare blive hurtigere på fingerne....

Fra : Brizz

Dato : 24-11-03 23:16

> [...]
> opad hele tiden... det hjælper nogle gange... kun et forslag...
>
> ellers må du jo bare blive hurtigere på fingerne....

Ja men der går jo noget tid inden man udvikler ting og den slags og inden
man kan komme til den næste tidsalder. Det er det jeg lige godt kan bruge et
par tricks til at gøre hurtigere

Mvh Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-11-03 23:26

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der har en ledetråd der gør at jeg kan være bare lidt med her. For man
> vinder sq hver gang på easy ( Måske deraf navnet??)

Måske kan en lille strategi-guide hjælpe dig lidt videre:
http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/age_of_mythology_a.txt

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgamebox.net (fjern NOSPAM)

Fra : Brizz

Dato : 25-11-03 19:54

> Måske kan en lille strategi-guide hjælpe dig lidt videre:
> http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/age_of_mythology_a.txt

Takker...den gav nogen gode ledetråde.

Mvh Brian

Fra : Laziter [9440]