ris/ros
Fra : David

Dato : 23-11-03 19:11

Hej NG

Hvis i har tid vil jeg meget gerne ha lidt ris/ros på
www.wost.dk !

Mvh David

Fra : KH

Dato : 23-11-03 19:14

Rigtig fed hjemmeside men er den nu også lavet med frontpage??!!

Klaus

Fra : David

Dato : 23-11-03 19:15

Hej Klaus

Mange tak - og ja den er lavet i frontpage 2000 DK

David

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-11-03 01:37

Ris og ros foregår i ris/ros gruppen.
Du går fejlagtigt ud fra at alle kører deres browser i 1024x768 eller
større. Derved bliver nogle af dine ting placeret forkert hos andre.

Fra : David

Dato : 24-11-03 17:55

Hvad er er det jeg gør hvis jeg gerne vil ha det ens på alle computer ?
Selv om ander køre en anden opløsning ?

David

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-11-03 09:11

Mellemrums tasten er ikke beregnet til at positionere med. Så slet de
mellemrum og brug de rette værktøjer til at positionere med.