MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Wxp opgradering?
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 23-11-03 18:43

Jeg har en Wxp home opgraderings CD-rom, som jeg må installere på en anden PC, har spurgt Microsoft. Jeg har nu hørt, at der faktisk
er et helt system på CD'en, så den kan installeres på en tom PC, uden først at installere et ældre. Nogen der ved, om det er
rigtigt?

Hilsen
Henning

Fra : Helge Duif

Dato : 23-11-03 18:50

Hej Henning, jeg ved ikke om du kan bruge dette svar til noget, men jeg har
lige installeret en wxp opgr. på en tom maskine og det eneste der sker på et
tidspunkt, er at den spørger efter en cd-rom med en tidligere version for at
tjekke at man har rettigheder til at installere en opgr. Den har cd-rom'en
inde i 10 sek. hvorefter den spørger efter wxp igen og fortsætter
installationen.

mvh. Helge Duif

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 23-11-03 19:05

"Helge Duif" <helgeFJERNDETTEduif@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse news:bpqs04$ejn$1@sunsite.dk...
> [...]
> tjekke at man har rettigheder til at installere en opgr. Den har cd-rom'en
> inde i 10 sek. hvorefter den spørger efter wxp igen og fortsætter

Jo da, hvis du fik et helt system installeret. Jeg har den tidligere version og kender proceduren, min gamle komputer brød ned flere
gange og jeg måtte geninstallere. Til sidst gik den helt død, men jeg fik en ny af forsikringen. Men nu har jeg den opgradering til
rådighed, men jeg vil helst ikke komplicere sagen for meget, jeg er ikke nogen ørn i de ting. Tak for svaret.

Hilsen
Henning