Constructor i Winxp
Fra : J-ozzy

Dato : 23-11-03 18:09

Hejsa!
Jeg har lige installeret Constructor fra Acclaim på min computer.
Men når jeg så vil køre spillet fra windows så sker der ingenting.
Går jeg ud i kommando prompten, og går ind i mappen med spillet, så siger
den at cd'en ikke er i cd-rom drevet, og det er den.
Jeg har windows xp.

Kan nogen hjælpe mig?

Hilsen J-ozzy

Fra : /Ole

Dato : 23-11-03 23:50

Prøv at trykke egenskaber (højreklik) på ikonet, og gå ind i kompatilbilitet
og afmærk i feltet " kør dette program i kompatilibitetstilstand for, og
vælg win98.

Håber det hjælper.

/Ole

Fra : pizza

Dato : 25-11-03 00:27

"/Ole" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanet.dk> wrote in message
> [...]
kompatilbilitet
> og afmærk i feltet " kør dette program i kompatilibitetstilstand for, og

det her trick har jeg fuldstændig overset...skal lige prøves med nogen andre
programmer!

Takker...

Fra : /Ole

Dato : 25-11-03 22:05

> det her trick har jeg fuldstændig overset...skal lige prøves med nogen
andre
> programmer!
>
> Takker...

Så lidt da.

/Ole

Fra : J-ozzy

Dato : 26-11-03 12:06

Det virker desværre ikke!

Fra : /Ole

Dato : 26-11-03 17:43

Så tror jeg, du kan glemme spillet i XP, du er nødt til at ha' 98SE inde på
en anden partition så, hvis du har plads til det,

/Ole