Grid i Word
Fra : Tue Hellstern

Dato : 23-11-03 18:21

Hej NG,
På en form i Word vil jeg gerne have en "grid" hvor det er muligt at
indtaste nogle linjer, lidt ligesom et regneark. Det vil være et forskelligt
antal linjer hver gang.
Indholdet af denne "grid" skal så overføres til en tabel eller en tabulator
opstilling i Word dokumentet.
F.eks:

Vare 1 2 stk
Vare 2 4 stk
Vare 3 5 stk

osv.

Jeg ved atder findes flere "grids" i Visual Basic 6.0 med et hjælper jo ikke
meget i VBA

Jeg bruger Word 2000.

Hilsen
Tue

Fra : pre

Dato : 23-11-03 19:54

Kommer det ikke lidt an på hvordan vi oversætter ordet?
I Word parlance er der tale om et net. Tabeller mener både rammer og
linier, store tabeller koketterer dog også lidt med net. VBA har noget i
denne retning:

With ActiveDocument.ActiveWindow.View
.ShowAll = True
.TableGridlines = True
.WrapToWindow = False
End With

men har dog også definitioner på længder og tykkelser.
Mit nærmeste bud kunne være en form af en vis overstørrelse hvor den første
"grid" lå som en standard der blev fornyet hver gang en hændelse var slut.
Men OK. Det der med forme har jeg heller ikke forstand på. Det er der mange
andre der har.
pre

"Tue Hellstern" <info@f1-support.dk> wrote
in message news:3fc0ea5d$0$69929$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...