Opsætning af menu i frontPage2000
Fra : Johnny Sørensen

Dato : 23-11-03 16:08

Hejsa
Er der mon en der vil hjælpe mig med et problem der har plaget
mig i 100 år nu. Jeg har lavet flere sider i html uden det store
kenskab dertil. Du vil jeg gerne vidre med et menusystem der skal
være meget næmmer at vedligeholde (evt. noget asp) jeg har
kopieret en side og lavet den lidt om se
www.annoncesiden.dk/indexno1.asp Hvis man har 200 annoncer skal
man så have 200 sider? Hvad er (asp?id=000) jeg tænkte om det var
noget jeg burde vidre noget om.

Venlig hilsen
Johnny Sørensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-11-03 17:02

Johnny Sørensen skrev bl.a.:
> [...]
> www.annoncesiden.dk/indexno1.asp Hvis man har 200 annoncer skal
> man så have 200 sider? Hvad er (asp?id=000) jeg tænkte om det
Nu skriver du fra HTML.dk måske skulle du kikke siden igennem
inden du skriver sådan et spørgsmål.

/Lars

--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.