Lilla!
Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 16-04-01 08:35

Hvad er HTML koden for forskelige toner af Lilla?
(en violet der verken er rødlilla eller blålilla)

og Hvad med koden til Linex-grøn?

Fra : find clausen

Dato : 16-04-01 09:18

On Mon, 16 Apr 2001 09:35:26 +0200, Peter Ole Kvint <haabet@danbbs.dk>
wrote:

> og Hvad med koden til Linex-grøn?

Her er lidt om colors:

http://html.dk/dokumentation/farver/
http://eies.njit.edu/~kevin/rgb.txt.html
http://www.lynda.com/hexh.html
http://www.w3schools.com/css/css_colors.asp
http://www.moskjaer-data.dk/webster/

--

find clausen
http://www.photopress.dk/
e-mail: findclausen at photopress.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-04-01 12:44

Peter Ole Kvint wrote:

> Hvad er HTML koden for forskelige toner af Lilla?
> (en violet der verken er rødlilla eller blålilla)
>
> og Hvad med koden til Linex-grøn?

Prøv at tjekke det program i min signatur, der kan du vælge de farver du
vil have og så finder det HTML farve-koden til dig.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : Steen Bondo

Dato : 16-04-01 16:47

Lars Hoffmann wrote in a message to Peter Ole Kvint:

> Hvad er HTML koden for forskelige toner af Lilla?
> (en violet der verken er r¢dlilla eller blålilla)
> og Hvad med koden til Linex-gr¢n?

På min http er der et link til en smart Java side der laver alle de
farve tags du skal bruge. Du kan online se hvordan det vil se ud,
skidesmart - cut'n'paste dem når du er færdig.

"hIdaho Color Centre - Cool..!!" er linket du skal finde: Computer -->
HTML.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-01 19:41

Mon, 16 Apr 2001 17:46:58 +0200, skrev sbo@hehe.com (Steen Bondo):

>steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Hvis nu du skrev http://home19.inet.tele.dk/sbo/, så ville det være
lidt nemmere, for så bliver det klikbart.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.