Åbne konsol i Soldier of Fortune Double he~
Fra : Steen

Dato : 23-11-03 14:51

Hejsa

Jeg har problemer med at åbne konsollen i Soldier of Fortune Double helix
Gold II - til PC.

I følge gamesfaq her, skulle shift + ~ (tilde) virke, men det gør den ikke.

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/32260.html

Når jeg trykker på alt-tasten (for at få tilde), så fyres geværet bare af.

Shift og tilde-tasten uden alt-tasten virker heller ikke.

Jeg har prøvet at skrive "set+ console 1" uden anførselstegn i Destination i
genvejen, men det hjælper heller ikke.

Hvad skal der til?

- - -
Steen

Fra : Larsen

Dato : 23-11-03 15:40

> Hvad skal der til?
>
> - - -
> Steen

På min puter skal jeg trykke på "½" tasten.....

Fra : Steen

Dato : 23-11-03 15:52

"Larsen" <leavemealone@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> På min puter skal jeg trykke på "½" tasten.....

Tak, det virker med shift + ½

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 23-11-03 15:58

Steen wrote:
> [...]
> bare af.
>
> Shift og tilde-tasten uden alt-tasten virker heller ikke.

På amerikanske tastaturer (og sikkert andre) er ~ tasten den der sidder
under Esc.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?