Tak alle sammen Shipperke fundet.
Fra : Gitta Og Ole Christe~

Dato : 23-11-03 14:05

Tak alle sammen.
på mine forældres vegne vil jeg takke alle der har hjupet med at lede
efter Akim ,
han er blevet fundet , så min far og søster er kørt ned efter ham , han har
desværre vist brækket et ben ,
men dyrlægen ved at de kommer med ham.

Tak endnu engang

Gitta

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 14:21

"Gitta Og Ole Christensen" <occ@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter Akim ,
> han er blevet fundet , så min far og søster er kørt ned efter ham , han

Dejligt at høre . Var der nogen, som havde taget ham ind, eller har han
været ude hele tiden?

Trist med benet, men heldigvis er han da i live. God bedring til ham.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 17:52

Sun, 23 Nov 2003 14:05:18 +0100, Gitta Og Ole Christensen wrote:

> [...]
>efter Akim ,
>han er blevet fundet , så min far og søster er kørt ned efter ham , han har

Tak fordi du gad at gi' os besked!

--
Mvh Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Bevar naturen...Sylt en rotte.