MS Windows
briani 27239
Hjææælp min xp er udløbet!
Fra : Jasper Norman

Dato : 23-11-03 13:57

Véd godt at jeg får hug... Men min XP meddelte pludselig i aftes at den er
udløbet. Hvad gør man? Jeg kan jo ikke logge ind? Kommer ikke videre end til
"lets activate windows" skærmen.

/Jasper

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 23-11-03 14:04

Jasper Norman wrote:
> Véd godt at jeg får hug... Men min XP meddelte pludselig i aftes at
> den er udløbet. Hvad gør man? Jeg kan jo ikke logge ind? Kommer ikke
> videre end til "lets activate windows" skærmen.

Du aktiverer den....

--
Martin K

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-11-03 14:05

Jasper Norman wrote :

> Véd godt at jeg får hug... Men min XP meddelte pludselig i aftes at
> den er udløbet. Hvad gør man? Jeg kan jo ikke logge ind? Kommer ikke
> videre end til "lets activate windows" skærmen.

Jamen, så aktiverer du den jo bare? Hvis du har adgang til internettet, så
er det kun ét klik det kræver. Hvis du har mistanke om at din XP er en
piratkopi, så bør du ringe til Microsoft og forhøre dig om, hvordan du skal
forholde dig til det.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 14:59

> [...]
>piratkopi, så bør du ringe til Microsoft og forhøre dig om, hvordan du skal
Og hvis det ikke er en kopi, så ringer han til MS, der må være en måde til
at få den op at kører igen selv om han måske har ignoreret den advarsler.
Eller er jeg helt off her....

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-03 17:31

Det er bare at aktivere. Er der ikke adgang til Internet bruger han
bare det telefon nummer der oplyses af aktiverings wizarden.