MS Windows
briani 27239
Opkoblingsindstillinger
Fra : Ken Holm

Dato : 23-11-03 11:37

Hejsa,

er der nogle der ved hvordan man kan genere/gemme sine
opkoblingsindstillinger?
De fleste internetudbydere giver mulighed for, at man kan gemme en
".ins"-fil med opkoblingsinfo i.

Hvordan gemmer man sine filer (skal bruges til at reinstallere et system på
en ny disk)?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 23-11-03 14:19

Hej Ken Holm, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> er der nogle der ved hvordan man kan genere/gemme sine
> opkoblingsindstillinger?

Jeg ved ikke, om det er uafhængigt af Windowsversionen (sikkert
ikke...). Men i Win98 SE (og også min tidligere Win95 OSR2) ligger
det i:

C:\Programmer\Internet Explorer\SIGNUP\INSTALL.INS

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ken Holm

Dato : 24-11-03 17:00

Hej Rudi,

først tak for dit svar.
Da jeg tjekkede filen, indeholdte den ikke de info jeg havde eftersøgt, men
dit svar bragte mig alligevel på sporet idet at filen er placeret i samme
folder som du foreslog. Selve filnavnet er dog: "signup.ins".
Jeg troede at man kun kunne få fat i disse info v.hj.a. en eller anden
"import/eksport" af info fra registreringsdatabasen.

Endnu engang tak for dit svar og

mvh

Ken