Obskurt spørgsmål - en "julekalender" til ~
Fra : Henning

Dato : 23-11-03 10:48

Jeg skal bruge, til en sjov gave, en katte-kopi af de dersens
chokolade-julekalendre, som alle spiser i december.
Så i Metro, de havde et stort skilt med Julekalender til hunde og
katte - men i virkeligheden var det kun til hunde
Hvor køber jeg en kalender med 24 godbidder til katte?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-11-03 10:54

Henning <newsmail@mailme.dk> writes:

> [...]
> katte - men i virkeligheden var det kun til hunde
> Hvor køber jeg en kalender med 24 godbidder til katte?

De har dem i Dyrenes Butik her i Århus (Bruunsgade) til enten 25 eller
30 kroner. Overskuddet fra butikken går ubeskåret til Dansk Dyreværn
Århus, en ting som jeg synes vældig godt om.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, juletræer, gran og julebutik
Tag familien med på skovtur og fæld dit eget juletræ.

Fra : Helle

Dato : 23-11-03 11:50

"Henning" <newsmail@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> katte - men i virkeligheden var det kun til hunde
> Hvor køber jeg en kalender med 24 godbidder til katte?

Jeg har købt en julekalender til mine katte hos Søpet i Svendborg til 40 kr.

Mvh Helle

Fra : Ida

Dato : 23-11-03 11:53

--
"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> katte - men i virkeligheden var det kun til hunde
> Hvor køber jeg en kalender med 24 godbidder til katte?

Hej Henning *s*

Har netop fået den sidste nye reklame fra Maxi Zoo - der har de kalendere
til hunde og katte på tilbud til 20 kr.
De kalendere jeg har set, har ikke indeholdt andet end et par gærtabletter
og noget - efter udseendet at dømme - billigt tørfoder.. men idéen er da sød

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Thomas

Dato : 23-11-03 17:54

Ida wrote:

> Har netop fået den sidste nye reklame fra Maxi Zoo - der har de
> kalendere til hunde og katte på tilbud til 20 kr.

Det er 20kr pr ting. dvs. 24 x 20kr =480kr

--
Hilsen Thomas

Fra : Ida

Dato : 23-11-03 18:00

--
"Thomas" <no_mails_here@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det er 20kr pr ting. dvs. 24 x 20kr =480kr
>

> --
> Hilsen Thomas

Hejsa Thomas *s*

På forsiden har de julekalendere med snacks - men jeg vil hellere købe
adventsgaver, hvis det 'skal' være

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Thomas

Dato : 23-11-03 18:02

Ida wrote:

> På forsiden har de julekalendere med snacks - men jeg vil hellere købe
> adventsgaver, hvis det 'skal' være

ahh, ja du har ret! Jeg troede du mente pakkekalender ;^)

--
Hilsen Thomas

Fra : Ida

Dato : 23-11-03 18:40

--

> ahh, ja du har ret! Jeg troede du mente pakkekalender ;^)
>

> --
> Hilsen Thomas

Narj, det får mine børn ikke, så kattene gør bestemt heller ikke *G*

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk