Kunde-nr. hos TDC ?
Fra : April M

Dato : 23-11-03 10:13

Nogen der ved, hvordan jeg får fat i et kunde-nr. - er ved at sætte en PC op
for en der hidtil kun har brugt web-mail.

Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat i den
sidste oplysning ?

ab

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 23-11-03 11:05

"April M" <april_vaerestedetINGEN@SPAMmail.dk> wrote in

> Nogen der ved, hvordan jeg får fat i et kunde-nr. - er ved at sætte en
> PC op for en der hidtil kun har brugt web-mail.

Mon ikke det står på en tidligere telefonregning?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : April M

Dato : 23-11-03 14:31

Når jeg har en netbasis-konto får jeg forhåbentlig ingen regning ved brug af
ADSL (via en anden persons opkobling) ?

Så - nej der står ikke noget på "regningen".

ab

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 23-11-03 13:22

"April M" <april_vaerestedetINGEN@SPAMmail.dk> enriched usenet with:

> [...]
> PC op for en der hidtil kun har brugt web-mail.
>
> Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat

Hvis det er en freemail-konto, kan du ikke anvende et emailprogram.

Hvis det er en almindelig mailkonto, kan kundeservice sikkert hjælpe dig:
80808035

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Limp Bizkit - Behind Blue Eyes

Fra : April M

Dato : 23-11-03 14:34

> Hvis det er en freemail-konto, kan du ikke anvende et emailprogram.

Det er det ikke.

> Hvis det er en almindelig mailkonto, kan kundeservice sikkert hjælpe dig:
> 80808035

Kundeservice skal have oplyst mit kunde-nr. for at kunne hjælpe - og det er
ligesom det, jeg mangler

ab

Fra : Nicki Brøchner Niels~

Dato : 23-11-03 15:24

April M wrote:
> Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat i den
> sidste oplysning ?

Hej April

Hvis ikke din ven ikke har fået et kundenummer fra starten. Skal i ind
og onlineregistere hendes ADSL Abonoment. Dette kan gøres på www.oreg.dk
Der får i både Kundenummer og muligheden for at vælge hvilken email
adresse hun skal have.

--
Venlig hilsen
Nicki Brøchner Nielsen

Fra : Henrik Villadsen

Dato : 23-11-03 17:01

On Sun, 23 Nov 2003 09:13:02 -0000, "April M" <april_vaerestedetINGEN@SPAMmail.dk> wrote:

> [...]
>for en der hidtil kun har brugt web-mail.
>
>Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat i den

Jeg betaler mit abonnement via BetalingsService, og der står kunde nr.

Håber du kan bruge det til noget...
--
Henrik

Fra : Mogens Poulsen

Dato : 23-11-03 17:43

> [...]

>for en der hidtil kun har brugt web-mail.
>
>Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat i den

Mit e-mailkonto(nummer - det 12-cifrede) er også mit kundenummer.
--
Mogens
mpoulsen@tdcadsl.dk

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 25-11-03 00:35

April M wrote:

> [...]
> for en der hidtil kun har brugt web-mail.
>
> Jeg har både e-mailkonto og pass-word, men hvordan mon man kan få fat i den

Kunden selv kan ringe på 80 80 80 30 og oplyse problemet. Så kan der
blive ringet tilbage til det tlf-nummer vedkommende er registreret på.
Hvis det ikke er gældende mere, kan der sendes et brev med det i.

--
Mvh. Jan G. Nielsen