ny hjemmeside
Fra : Børge M. Askholm

Dato : 22-11-03 21:31

Jeg har fået justeret og flyttet min hjemmeside til mit eget domæne:
baskholm.dk

Man er velkommen til at kigge og at komme med kommentarer.

Børge

---

Fra : Keld Andersen

Dato : 22-11-03 22:14

Hej Børge!

Der er uoverensstemmelse imellem den i teksten anførte e-mail adresse
[baskholm(snabel-a)webspeed.dk] og den e-mail adresse, du linker til [<a
href="mailto:borge_askholm(snabel-a)pol.online.dk">].

Med venlig hilsen
Keld Andersen

E-mail: keld23(snabel-a)mail.dk
Web: http://home.tiscali.dk/keld23
Fladså Arkiv: http://fladsaa-arkiv.dk
Slægtshistorisk Forening for Sydsjælland: http://home.tiscali.dk/ssf25

Fra : Børge M. Askholm

Dato : 22-11-03 22:32

"Keld Andersen" <keld23@mail.dk> wrote in message

> Der er uoverensstemmelse imellem den i teksten anførte e-mail adresse
> [baskholm(snabel-a)webspeed.dk] og den e-mail adresse, du linker til [<a
> href="mailto:borge_askholm(snabel-a)pol.online.dk">].

hej Keld

Tak for´d. Jeg skal se at finde ud af hvordan det sker - altså fjerne den
forkerte link.
Det gælder med garanti osse i i den engelske udgave

---

Fra : Ole Gyldenløve

Dato : 22-11-03 23:25

> Man er velkommen til at kigge og at komme med kommentarer.

Personligt er jeg ikke vild med sites hvor der bliver lukket en ny browser
op når jeg vælger et nyt menupunkt - det sker når jeg klikker på dine
billeder. I stedet kunne du sætte nogle navigationsknapper ind på hver side:
tilbage, frem og start.

mvh
Ole