Opsætning af ISDN i Linux Mandrake??
Fra : KeNzO

Dato : 16-04-01 03:09

Hvordan sætter man diva t/a modem op i linux mandrake 7.2 ??

Jeg har prøvet diverse links men det er min opfattelse at man skal være
hardcore bruger af linux, hvilket jeg ikke er (totalt newbie)

Fra : Peter Jensen

Dato : 23-04-01 21:20

Jeg har samme problem dog med version 8.0 og Lasat Speed II

/Peter

KeNzO <wappa@c.dk> skrev i en news:9bdk6h$7bs$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Lars Lauritzen

Dato : 26-04-01 04:58

Kik evt.
dk.edb.system.unix
Stil dit spørgsmål der de er Hardcore der og der er sikkert nogen der kan
hjælpe.
Husk blot at fortælle hvad for et modem du bruger om det er USB eller
seriel, det er ikke uden betydning da USB ikke fungerer ret godt i ver 7.2
tænker her på Lasat spee II som jeg selv bruger.
Hilsen Lars