Det hersens styre, dér!
Fra : Marianne Juul

Dato : 22-11-03 14:45

Hey homie, tjek lige gruppens hjemmeside *LOL*

http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php

Og vil du prøve med andre hjemmesider, så kommer der et link her:
http://www.lodret.dk/

Hilsen Marianne Juul

---

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-11-03 14:57

In article <bpnouk$fvr$1@sunsite.dk>, Marianne Juul
<juulsSpamnejtak@tiscali.dk> wrote:

> [...]
> k/nyhedsgruppen/album_show.php
>
> Og vil du prøve med andre hjemmesider, så kommer der et link her:

Hej Marianne

Jo, har allerede hikket af grin over den på dekatten
Alle I andre... prøv det!....

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 22-11-03 21:24

Jeg prøvede den af på min egen hjemmeside, kors et grin jeg fik.

Det bedste er nu, som Pernille Scharff viste mig, den nyere danske
version af Juleevangliet....det er altså noget jeg skal bruge mine
jule dage på det her*GGG*
Camilla Larsen

www.mainecooninfo.dk

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 22-11-03 22:13

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> skrev i en meddelelse
> version af Juleevangliet....

Hvor, hvor??
Mvh. Else
--
Gyldenkærnes Norske Skovkatte
Killinger ventes i uge 49

Fra : Pernille & Jesper

Dato : 22-11-03 22:32

Hej Else og andre,

Her har I så juleevangeliet - eller dvs. begyndelsen af det - som en
venlig sjæl postede i dk.kultur.sprog hvor jeg fandt linket

Input:
Og det skete i de dage, at der udgik en befaling fra kejser Augustus om
at holde folketælling i hele verden. Det var den første folketælling,
mens Kvirinius var statholder i Syrien. Og alle drog hen for at lade sig
indskrive, hver til sin by. Også Josef drog op fra byen Nazaret i
Galilæa til Judæa, til Davids by, som hedder Betlehem, fordi han var af
Davids hus og slægt, for at lade sig indskrive sammen med Maria, sin
forlovede, som ventede et barn. Og mens de var dér, kom tiden, da hun
skulle føde; og hun fødte sin søn, den førstefødte, og svøbte ham og
lagde ham i en krybbe, for der var ikke plads til dem i herberget.

Output:
Og det svedigste skete i de dér dage, øh, at der udgik en befaling
directly fra kejser Augustus om sårn noget som at holde folketælling i
hele verden, dér. Det dersens hvar den dersens første folketælling, øh,
mens Kvirinius hvar statholder i Syrien, dér. Igen. Og alle drog hen for
at lade sig fucking indskrive, øh, hver til sin by, dér. Igen. Også
Josef drog op directly fra byen Nazaret i Galilæa til Judæa, øh, til
Davids by, øh, som hvaddenu, hedder Betlehem, øh, fordi han hvar af
Davids hus og slægt, øh, for at lade sig fucking indskrive sammen med en
stylet Subaru og Maria, øh, sin forlovede, øh, som hvaddenu, ventede et
barn, dér. Igen. Og mens de dér hvar dér, øh, kom tiden, øh, da hun
skulle føde; og hun fødte sin søn, øh, den dersens førstefødte, øh, og
svøbte ham og lagde ham i en krybbe, øh, for der hvar nada plads til dem
i herberget.

/Pernille

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-11-03 22:55

In article <3fbfd5ad$1@news.wineasy.se>, Pernille & Jesper
<nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote:

> [...]
> skulle føde; og hun fødte sin søn, øh, den dersens førstefødte, øh, og
> svøbte ham og lagde ham i en krybbe, øh, for der hvar nada plads til dem

Hov, du skærer hjørner! Jeg holder ellers så meget af englen, der
rapper - og så den dér subaru, der dukker op de særeste steder...
*ggg*

"Og det svedigste skete i de dér dage, øh, at der udgik en befaling
directly fra kejser Augustus om at holde folketælling i hele verden,
dér. Det dersens hvar den dersens første folketælling, øh, mens
Kvirinius hvar statholder i Syrien, dér. Igen. Og alle drog hen for at
lade sig fucking indskrive, øh, hver til sin by, dér. Igen. Også Josef
drog op fra byen Nazaret i Galilæa til Judæa, øh, til Davids by, øh,
som hvaddenu, hedder Betlehem, øh, fordi han hvar af Davids hus og
slægt, øh, for at lade sig indskrive sammen med en stylet Subaru og
Maria, øh, sin forlovede, øh, som hvaddenu, ventede et barn.

Og mens de dér hvar dér, øh, kom tiden, øh, da hun skulle føde; og hun
fødte sin søn, øh, den dersens førstefødte, øh, og svøbte ham og lagde
ham i en krybbe, øh, for der var nada plads til dem i herberget, dér.
Gad jeg nok godt se. I den dersens samme egn hvar der hyrder, øh, som
hvaddenu, lå ude på marken og holdt nattevagt over deres hjord, dér. Da
stod Herrens engel for dem, øh, og Herrens herlighed strålede om sårn
noget som dem, øh, og de dér blev for sygt grebet af fucking grande
frygt, dér. Fuck nu det! Men englen rappede til dem: "Frygt
ikke! Se, øh, jeg, øh, the grandmaster forkynder jer en stor glæde, øh,
som hvaddenu, skal værer for hele folket: I dag er der født jer en
frelser i Davids by; han er Kristus, øh, Herren, dér. Igen. Og dette er
tegnet, øh, I får: I skal finde et barn, øh, som hvaddenu, er svøbt og
ligger i en krybbe." Og med ét hvar der sammen med en stylet Subaru og
englen en himmelsk hærskarer, øh, som hvaddenu, lovpriste Gud og sang:
Ærer værer Gud i det svedigste højeste og på jorden! Fred til
mennesker med en stylet Subaru og Guds velbehag!

Og da englene havde forladt dem og hvar vendt tilbage til himlen,
rappede hyrderne til hinanden: "Lad os gå ind til Betlehem og se det,
øh, som er sket, øh, og som hvaddenu, Herren har psykomeget forkyndt
os."

De skyndte sig fucking derhen og fandt Maria og Josef sammen med en
stylet Subaru og barnet, øh, som hvaddenu, lå i krybben, dér. Da de
havde set det, øh, fortalte de, øh, wud der hvar blevet sagt til dem om
sårn noget som dette barn, øh, og alle, øh, der hørte det, øh, undrede
sig fucking over, øh, wud hyrderne fortalte dem; men, fuck, Maria gemte
alle disse ord i sit hjerte og grundede over dem, dér. Og jeg genta'r:
Så vendte hyrderne tilbage og priste og lovede Gud for alt, øh, wud de
dér havde hørt og set, øh, sådan som hvaddenu, det svedigste hvar
blevet sagt til dem "

Fra : Ann K

Dato : 22-11-03 23:05

Dét dar' styrer for vildt!!!!

Hmmm - har man mon besøgt "min" ungdomsklub???? ;o?

Lukasevangeliet bliver aldrig det samme efter det her!

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-11-03 23:27

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> writes:

> Dét dar' styrer for vildt!!!!
>
> Hmmm - har man mon besøgt "min" ungdomsklub???? ;o?

Lige præcis sådan noget får mig til at føle mig gammel...;-/

> Lukasevangeliet bliver aldrig det samme efter det her!

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 22-11-03 22:06

"Marianne Juul" <juulsSpamnejtak@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hey homie, tjek lige gruppens hjemmeside *LOL*

Åh nej, mavekramper! Fuck dér, det er bare psykomeget for svedigt! *LOL*

MVH Mette dér, der også lige måtte prøve med sin egen hjemmeside

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 23-11-03 18:38

> [...]
>
> Og vil du prøve med andre hjemmesider, så kommer der et link her:

*LOOOOOOOOOOOL*
Har lige grinet mig en mavekrampe til.
Tjekkede Neos side på vores hp *G*

Se den lige hva *LOL*

http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=http%3A%2F%2Fwww.haarbolden.dk%2FNeo.htm

Joan

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-11-03 19:45

In article <3fc0f03d$0$95003$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Joan
Frederiksen <joanSLETDETTE@haarbolden.dk> wrote:

> LOOOOOOOOOOOL*
> Har lige grinet mig en mavekrampe til.
> Tjekkede Neos side på vores hp *G*
>
> Se den lige hva *LOL*

Hehehe...
Og jeg har fundet ud af, at mine katte i virkeligheden hedder Donna og
Fucking micro Ditte Dér....

http://makeashorterlink.com/?S13624D96

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 23-11-03 18:59

"Marianne Juul" <juulsSpamnejtak@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og vil du prøve med andre hjemmesider, så kommer der et link her:

Hej Marianne.

Dét link styrer for sygt, marn!

Her er hvad jeg fik ud af det:

<http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=http%3A%2F%2Fwww.dr.dk%2Ftv
-drama%2F5_30.html>

<http://www.lodret.dk/cgi-bin/styrelizer.asp?url=http%3A%2F%2Fwww.dr.dk%2Fny
heder%2Findland%2Farticle.jhtml%3FarticleID%3D133589>

Der er sgisme' da stof til mange gode grin!

Harj der fra Aragorn_DK - *ikke* i en stylet Subaru! ;oD

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 23-11-03 21:38

Jeg tør næsten ikke foreslå jer at gå forbi
http://makeashorterlink.com/?S1E024F96

Allersvedigste hilsner Dikte

Fra : Pernille Scharff

Dato : 24-11-03 15:57

Hej Dikte,

det blev siden da ikke mindre sjov af i hvert fald.... Jeg overvejede også
et kort (meget kort!) øjeblik at udsætte et par af dine salmer for
styrelizeren, men besluttede så at det var synd for versefødderne

/Pernille

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 24-11-03 16:45

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et kort (meget kort!) øjeblik at udsætte et par af dine salmer for
> styrelizeren, men besluttede så at det var synd for versefødderne

Det har jeg skam prøvet - jeg ku ik la vær Værsgo:
http://makeashorterlink.com/?N55A230A6

Venlig hilsen Dikte (som forresten også har en gæstebog

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 24-11-03 07:05