kønsbestemmelse
Fra : Battlefield´s

Dato : 22-11-03 12:15

Hej
Nu har jeg lagt et par billeder (ikke ret gode) i mit album (Vibeke Lerche),
håber nogen vil komme med et gæt på killingens køn, begge billeder er af
samme killing.
Hilsen Vibeke, der vist er kommet ud af træning med 2 år uden killinger.

Fra : Pia J

Dato : 22-11-03 13:26

Der ser ud til at være et ret stort mellemrum - jeg gætter på en Brian. :)

:Pia

Fra : She

Dato : 22-11-03 17:47

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Der ser ud til at være et ret stort mellemrum - jeg gætter på en
> Brian. :)
>
>:Pia

Enig - ren Y-kromoson

She

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-11-03 17:46

On 22/11/03 12:14, in article 3fbf48b8$0$17629$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
> samme killing.
> Hilsen Vibeke, der vist er kommet ud af træning med 2 år uden killinger.

Jeg vil nødig sige noget med sikekrhed, men jeg tror det er en pige... Der
ser ud til at være en slids mellem "hullerne" - for at være sikker ville jeg
skille "hudfolderne" ad og se hvad der viser sig

--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk