MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Grundet mærkelige filer på sec. HDD booter~
Fra : Andersen [2500]

Dato : 22-11-03 22:44

Har lige haft et problem med min XP maskine som jeg umiddelbart
troede var virus, men nu er jeg i tvivl. Sagen kort :
Opdager en masse mærkelige filer på en partition på sec HDD og kort
tid efter begynder min XP at reboote kort tid efter skrivebordet er
kommet frem og der er ved at indlæses "tray" programmer.
Da jeg ikke kan nå at gøre en pind, bliver HDD'en flyttet til min W98SE
maskine, som godt kan læse mappenavne og dermed vise alt i mapperne
men stadig har nogle filer i roden som er krimskrams. Redder de data
jeg kan og da jeg ikke bare kan slette de mærkelige filer får disken
en format og HDD'en er nu "ren". Sætter HDD tilbage i XP maskinen
og den kører nu atter normalt. Mit spørgsmål er nu: Har det været
en virus som NAV ikke kender eller har det været noget som har
haft indflydelse på XP som så har gjort at XP har valgt at reboote, og
hvis: Hvad fanden kan få en maskine til at reboote hvis det ligger på
et sekundært drev???

FUT : DK.EDB.SYSTEM.MS-WINDOWS
--
/Andersen [2500]