MS Windows
briani 27239
XP Tablet PC Edition
Fra : Anders Hougaard

Dato : 22-11-03 20:30

Hejsa,

Jeg vil enormt gerne anskaffe mig en Tablet PC, nærmere betegnet en
"convertible" laptop/tablet á la Fujitsu-Siemens' LifeBook T3010...Men jeg
kan forstå, at XP Tablet PC Edition ikke findes på dansk og ikke
understøtter dansk skriftgenkendelse.

Er der nogen her, der ved, hvornår en version med dansk skriftgenkendelse
dukker op? Jeg prøvede at kigge på Microsofts hp uden det store held...

Nogen der har erfaringer med XP Tablet PC i øvrigt? Jeg er ikke strengt
afhængig af skriftgenkendelse....jeg skal bruge maskinen til mit studie,
hvor jeg gerne både vil have mulighed for at tage håndskrevne noter (under
forelæsninger osv.) uden at have rodede stabler af papirer, og skrive
dokumenter på en laptop (opgaver).

Mvh

Anders