MS Windows
briani 27239
IPU.EXE
Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 22-11-03 18:58

Hej NG,
min Outpost firewall fik pludselig anmodning om at IPU.EXE gerne ville
på "nettet", jeg afslog og ændrede .EXE til .OLD og det synes ikke at
have nogen effekt på min WIN98SE (Up-to-date).
Er der nogen der ved hvad IPU.EXE bedriver?
Hilsen Ove

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 21:16

In article <3fbfa3bb$0$9747$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
trax@tdcadsl.dk.invalid says...
> Er der nogen der ved hvad IPU.EXE bedriver?

Har du prøvet at pudse Ad-Aware og Spybot på maskinen?

Hvis jeg møder en fil jeg ikke kan genkende, så søger jeg på Google.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 23-11-03 15:18

Undskyld forsinkelsen
Hverken Adaware, Spybot eller for sags skyld CWshredder eller Hijackthis
kender noget til IPU.exe (...endnu), og jeg havde søgt på Google som
ikke kender programmet, uden .exe er der mange hits på alt muligt
andet
Nå men som sagt omdøbte (i DOS) jeg filen og det havde ingen betydning
for min dejlige WIN98SE som kører "rock solid" så det ville være
ærgerligt at få den ødelagt af eet eller andet fidusprogram, som jeg nok
har samlet op på min vej rundt på diverse download sider?
Hilsen Ove

Fra : Ove Juel Hansen

Dato : 23-11-03 19:47

Hvis der fortsat nogen der er interesserede så kig i
http://forums.spywareinfo.com/index.php?s=401c41e5e03196605cd78fe03f1f2438&showtopic=17019&st=0&#entry104629
for yderligere info på IPU.EXE
Hilsen Ove