MS Windows
briani 27239
Hvordan åbner jeg pps-filer
Fra : Sorensen

Dato : 22-11-03 13:54

Jeg har win xp-pro, men kan ikke åbne nogle pps-filer, jeg har fået
tilsendt. Hvilken program skal jeg bruge til det??

Ib

Fra : Jakob M

Dato : 22-11-03 14:05

Sorensen <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev:
> Jeg har win xp-pro, men kan ikke åbne nogle pps-filer, jeg har fået
> tilsendt. Hvilken program skal jeg bruge til det??

MS Powerpoint eller Openoffice.

Mvh
Jakob

Fra : Jan Rose Iversen

Dato : 22-11-03 14:05

Jeg er ikke sikker, men prøv med Microsoft Powerpoint.

Jan "Post"

Fra : Sorensen

Dato : 22-11-03 14:12

Hvor finder jeg dette program, som jeg kan downloade.

Ib

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-03 14:30

"Sorensen" skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg dette program, som jeg kan downloade.
>
> Ib

Du kan hente en Powerpoint Viewer her....

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en&categoryid=9
Michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-11-03 20:07

Sorensen skrev i et indlæg på usenet:
> Hvor finder jeg dette program, som jeg kan downloade.

Det burde ligge i din XP Pro - hvis det ikke er installeret, så er det
vel valgt fra, da man installerede XP ?

Så bare installer det fra CD'en.......

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-11-03 01:19

PowerPoint er bestemt ikke en del af Windows.
Det er en del af Office.

Fra : Niels

Dato : 22-11-03 15:41

Hvis det er en pps fil burde du kunne afvikle den direkte. Er det ikke selve
ideen med at gemme power point filen show?

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-11-03 16:24

Niels skrev:

> Hvis det er en pps fil burde du kunne afvikle den direkte. Er det
> ikke selve ideen med at gemme power point filen show?

Sådan burde det være, men du får den ikke afspillet uden at
installere en Powerpoint-viewer.

Madsen.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 23-11-03 01:26

Niels wrote :

> Hvis det er en pps fil burde du kunne afvikle den direkte. Er det ikke
> selve ideen med at gemme power point filen show?

Det eneste pp(s)-endelsen gør i forhold til pp(t)-endelsen er at den
starter powerpoint filen i "slide-mode".

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Else Holm

Dato : 23-11-03 09:30

"Sorensen" <ibib@soerensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har win xp-pro, men kan ikke åbne nogle pps-filer, jeg har fået
> tilsendt. Hvilken program skal jeg bruge til det??
>
> Ib

Du kan gå ind i http://filext.com/ og finde ud, hvilket program der
skal/kan anvendes.

--